برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در منطقه ۱۶

۱۳خردادماه،

شهردار منطقه ۱۶ از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی به مناسبت بیست و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

سید محسن اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: با هدف تجدید بیعت با آرمان های امام راحل، تحکیم بیعت با رهبر معظم انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی و نیز با الزامات محتوایی با تأکید بر رویکردهای امام (ره) و ولایت مطلقه فقیه، امام و قانون مداری و اخلاق ویژه برنامه های فرهنگی در منطقه ۱۶ اجرا می گردد.
همچنین وی اظهار داشت: غرفه های فرهنگی با موضوعاتی همچون حجاب و عفاف ، امام و شهدا، مهدویت، خوشنویسی، بلوتوث مذهبی، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، نمایشگاه کتاب، پاسخگویی به سوالات شرعی ، عکس، نقاشی کودکان ، نمایش فیلم، ایستگاه مادر و کودک،نمایش فیلم، سلامت و تست فشار خون ، خاطره گویی، نمایشگاه حجمی و توزیع اقلام فرهنگی . . . برپا می گردد.
اسدی بستر سازی مناسب برای برگزاری باشکوه مراسم سوگواری و پذیرایی از زائران را از وظایف مهم بر شمرد و تصریح کرد: همزمان با ۱۴ خرداد ماه، ایستگاه فرهنگی با عنوان بانوی انقلاب در ضلع جنوب شرقی حرم امام (ره) دایر و با مشارکت مناطق ۶و ۱۱ و ۱۰ برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا می گردد و مدیران محلات و شورایاری ها نیز با حضور در مرقد مطهر در اجرای برنامه ها مشارکت ویژه خواهند داشت.
وی در ادامه گفت: به منظور تبیین آموزه ها و اندیشه های والای حضرت امام خمینی(ره) به نسل جوان برنامه های ویژه ای همچون روایت خوانی زندگی امام ویژه خردسالان، تأثیر نگرش امام در زندگی امروز جوانان و. . . برگزار می گردد.
همچنین برپایی ایستگاه سلامت، اعزام کاروان های پیاده روی به سمت حرم امام خمینی (ره) با مشارکت مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج سطح منطقه ، برگزاری آیین های بزرگداشت و مسابقات مختلف ، توزیع بسته های فرهنگی ، برپایی نماز جماعت، پذیرایی از زائران خدمات رسانی به مردم در زمینه بهداشتی و . . . از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار می گردد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.