برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی معماری ایران با حضور ۱۲ کشور

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی و خانه مدرن از ۱۸ تا ۲۱ دی ماه با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی از ایران و ۱۲ کشور جهان، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) در این نمایشگاه که تلفیقی از دانش، هنر و صنعت است، سازمان‌ها، ارگان‌ها، بنگاههای اقتصادی، دستگاههای دولتی و خصوصی و شرکت های داخلی و خارجی تازهترین توانمندی های خود در حوزه های مختلف طراحی، مشاوره معماری و دکوراسیون داخلی و آخرین دستاوردها و تولیدات حوزه‌های نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی را ارائه خواهند کرد.

در این نمایشگاه انواع دکوراسیون داخلی،پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، تجهیزات دکوراسیون، دیوارپوشی، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های ایمنی ساختمان، سیستم های پالایشی مواد و دیگر محصولات و طرح ها به نمایش گذاشته می گردد.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی معماری، دکوراسیون داخلی وخانه مدرن بیش از ۲۵۰ شرکت داخل و خارجی آخرین دستاوردها، طرح‌ها، توانمندی‌ها، محصولات و تولیدات خودشان را در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع و در شش سالن محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه بین المللی کشورهای عربستان، فنلاند، مالزی، ایتالیا، چین، انگلستان، تایوان، ترکیه، کره، هلند و هنگ کنگ حضور دارند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.