برگزاری کارگاه آموزشی نحوه استفاده از ساعت های آفتابی در کاخ نیاوران

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

همزمان با اختتامیه نمایشگاه ساعتهای آفتابی در کوشک احمد شاهی، کارگاهی آموزشی با موضوع نحوه استفاده از این ساعت هابا حضور اساتید سرشناس در سالن سینمای اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزارمی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران مراسم اختتامیه نمایشگاه ساعت های آفتابی نیز در همین تاریخ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ جهت عموم علاقه مندان و با سخنرانی دکتر پژمان نوری، دکتر نادر کریمان سردشتی، دکتر عباس مشهدی زاده و دکتر محمد باقری پیرامون موضوعاتی همچون تاریخ زمان سنجی در ایران، ضرورت احیای ساعت های آفتابی در عصر حاضر و کشف ساعت های آفتابی قدیمی در ایران برگزار می شود.
نمایشگاه ساعت های آفتابی از تاریخ ۲۵ مهر تا ۱۷ آبان در فضای زیبا و دلنشین بالکن طبقه دوم کوشک احمد شاهی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد.
در این نمایشگاه که با همکاری کوشک احمد شاهی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران برپا شد، ساعت های آفتابی در ابعاد مختلف، ساخت دست هنرمندان ایرانی که شاخص ترین آن ها ساعت آفتابی بزرگی به شکل شیر بالدار است در معرض نمایش عموم قرار گرفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.