برگزاری کارگاه های مهارتهای فرزند پروری در شمال تهران

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اداره امور بانوان منطقه یک گفت: در پاییز امسال و با هدف انتقال شیوه صحیح تربیت کودک به والدین، ۱۰کارگاه مهارتهای فرزند پروری در سرای محلات شمال تهران برگزار می گردد.

مریم کوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  افزود: کارگاههای آموزشی مهارتهای فرزند پروری با هدف ارائه آموزشهای لازم در خصوص شیوه صحیح تربیت کودک از دیدگاه قران ، سنت و روان شناسی در سرای محلات منطقه یک برگزار می گردد.

کوهی بیان کرد: این کارگاهها با محوریت آشنا سازی خانواده ها از نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان با پیش بینی برنامه های  آموزشی مستمر برای آنها با رویکرد بازی، سرگرمی و مهارتهای ارتباطی برنامه ریزی شده است.

کوهی عنوان کرد: ۱۵، ۲۰ و ۲۷ مهر ماه کارگاههایی با رویکرد بازی و سرگرمی در سرای محله دزاشیب، ۱۷،۱۰ و ۲۱ مهر ماه کارگاههایی با رویکرد مهارتی ارتباطی در سرای محله گلابدره و ۴ کارگاه در روزهای ۱۸،۴ و ۲۵ آبان ماه و دوم آذر ماه در سرای محله زعفرانیه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر تشکیل می گردد.

 کوهی خاطر نشان کرد: کارگاههای فرزند پروری ویژه مادران فرزند  تا ۴  سال در نظر گرفته شده است و این کارگاهها در ۴ فاز از ابتدای  امسال برنامه ریزی شده  که  فاز ۱ با رویکرد امور مذهبی و دینی در سرای محله شهرک نفت و شهرک شهید محلاتی، فاز ۲ با رویکرد امور تربیتی که شهریور ماه در سرای محله حصار بوعلی برگزار شد و فاز ۳ با رویکرد بازی و سرگرمی در سرای محله دزاشیب  در حال اجرا است و فاز ۴ با رویکرد مهارتهای ارتباطی در سرای محله زعفرانیه و گلابدره انجام می گردد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.