برگزاری کلینیک تیبا در اهواز: نوآوری در خدمات پس از فروش صنعت خودرو

۳ م دیماه ،

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برگزاری کلینیک سایپا در اهواز را یکی از بدعت های نوین در خدمات پس از فروش در صنعت خودرو دانست و افزود: در واقع یکی از امتیازات خودروسازان بحث خدمات پس از فروش در این بخش است و این خدمات که در قالب ایده ها و بدعت های تازهی توسط خودروسازان ایجاد می گردد سبب افزایش رضایت مندی مشتری و کاهش هزینه های تبلیغاتی خواهد شد.

به گزارش سایپانیوز سید شریف حسینی عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت عامل گروه خودروسازی سایپا جهت حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: حضور پررنگ گروه خودروسازی سایپا سبب ایجاد رونق و نشاطی خاص در این نمایشگاه شد. 

وی با تاکید  برادامه روند برگزاری این گونه نمایشگاه ها ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شهرستان ها ، سبب ارتباط نزدیک و رو در رو مردم با تولید کنندگان شده و اقشار مختلف جامعه را با زحمات تولید کنندگان آشنا می سازد .

حسینی با اشاره به مزایای دو طرفه ارتباط صنعت خودرو و مردم اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه ها سبب استفاده از نظرات و پیشنهادات مردم به تولیدکنندگان و استفاده این بخش ها از این نظرات خواهد شد و این موضوع اقدام موثری در پیشرفت صنایع مختلف محسوب می گردد.

این عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیشرفتهای اخیر خودروسازان در ۲۰ سال قبل را اقدامی بزرگ دانست و اذعان داشت: اگر سنگ انداری دیگرکشورها نبود ما در حال حاضر می توانستیم  باخودروسازان مطرح  جهان هم رقابت کنیم و امیدواریم با استعداد هایی که درصنعت خودرو وجود دارد و با توجه به برنامه ریزیهای تحقیقی و توسعه ای در این بخش، در بحث کیفی  در محصولات خوئروسازان نیز شاهد پیشرفت  باشیم.


sadkhabar.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.