برگزاری کنسرت محمد موحدنیا با اجرای آثاری منتشر نشده از پرویز مشکاتیان

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

movahedniyaaموسیقی ممتاز: کنسرت محمد موحدنیا با اجرای قطعاتی جدید از ساخته های وی به همراه ۲ اثر منتشر نشده از زنده یاد پرویز مشکاتیان۱۱ اسفند در دانشگاه گیلان اجرا خواهد شد.

موحدنیا با اعلام این خبر و دربارهٔ ی اجرای دو اثر منتشر نشده پرویز مشکاتیان به خبرنگار موسیقی گفت: ««ققنوس» و «پنهان چو دل» از آخرین ساخته های استاد پرویز مشکاتیان بودند که فقط یکبار در سالن وزارت کشور، توسط استاد مشکاتیان کنسرت داده شد و متأسفانه هیچگونه ضبط استودیویی یا کنسرتی از آن در بازار موسیقی نیست! و علاقه مندان زیادی فقط وصف این دو اثر به ویژه «ققنوس» را شنیده اند، غیر از مردم، بسیاری از اهالی هنر هم این اثر را نشنیده اند، به سهم خودم سعی دارم «ققنوس» را به گوش آنانی که نشنیده اند، برسانم. چون پیامی بسیار زیبا و عمیق در آن است که عجیب جای تأمل دارد. به نظر من این اثر یکی از شاهکارهای اجتماعی پرویزمشکاتیان است.»

وی افزود: «از آثارم «سودای وطن»، «گلگشت»، «نسیم بهار»، «رقص و سماع»، «آمد بهار»، «شوریده» و «مست و دیوانه» با اشعاری از مولانا و سعدی و از آثار منتشر نشده ی پرویز مشکاتیان «ققنوس» و«پنهان چو دل» در قالب سلسله کنسرتهایی در شهرهای مختلف ایران اجرا خواهند شد که اولین اجرا در دانشکده موسیقی دانشگاه گیلان خواهد بود.»

در این کنسرت، محسن شیرازی (خواننده)، حبیب فتحی (تار)، مرتضی نیکزاد (تار)، پارسا جعفری (بم تار)، فرزاد محمدنژاد (عود)، عرفان حسینی (کمانچه)، جواد اسدپور (کمانچه)، سعدی صادقی (کمانچه) مرتضی سیفی پاشا (نی)، میلاد ولیزاده (تمبک) و عباس ولایی ( دف و دایره) در کنار محمد موحدنیا (نوازنده سنتور، آهنگساز و سرپرست گروه) به روی صحنه خواهند رفت.

شایان ذکر است که اوایل سال آینده، کنسرت های محمد موحدنیا در شهرهای اصفهان، شیراز، مازندران، گلستان و تهران برگزار خواهد شد.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.