برگزاری گفتمان‌های دینی دانشجویی گام ارزشمندی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نمودستان با اشاره iبه بعضی از اقدامات در جهتی ارتقای فعالیت‌های فرهنگی گفت: برگزاری گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی و دانشجویی گام ارزشمندی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی است و باید از این گونه ظرفیت‌ها iبه‌خوبی استفاده نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه نمودستان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در نشست با مجموعه روابط عمومی و مسوولان پایگاه‌های خبری دارالقرآن‌الکریم، سازمان تبلیغات اسلامی، پایگاه‌های اینترنتی مداحان و تبیان نمودستان، با اشاره iبه تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری اخیراً سبک زندگی اسلامی را مورد تأکید قرار دادند و باید از همهی فرصت‌ها و امکانات برای جبران کوتاهی‌های قبل و تقویت نقاط قوت تلاش نمود.

وی اظهار نمود: سبک زندگی اسلامی باید براساس بندگی خداوند باشد و اگر بندگی خداوند در جای جای زندگی ما رگه عبودیت و بندگی نداشته باشد iبه سبک زندگی اسلامی نرسیده‌ایم و این نیازمند اراده و عزم همگانی است.

صفی‌یاری افزود: با اطلاع‌رسانی مناسب و مطلوب عملکرد و برنامه‌ها می‌توان زمینه ترویج فعالیت‌های فرهنگی و تقویت فضاهای فرهنگی استان را فراهم نمود. همهی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دینی که در این استان توسط تبلیغات اسلامی انجام می‌شود باید iبه iبهترین شیوه ممکن اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نمودستان با اشاره iبه بعضی از اقدامات تبلیغات اسلامی در جهتی ارتقای فعالیت‌های فرهنگی بیان نمود: برگزاری گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی و دانشجویی گام ارزشمندی برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی است و باید از این گونه ظرفیت‌ها iبه‌خوبی استفاده نمود.

صفی‌یاری استقبال جوانان iبه‌ویژه دانشجویان از گفتمان دینی دانشجویی استان را بسیار مؤثر خواند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.