برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر؛ با حضور و مشارکت بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ده کشور دیگر ؛ ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از زواب طعمومی یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر در قالب چهار گروه کالائی برگزار خواهد شد که بر اساس آن در گروه آشپزخانه های خانگی: انواع کابینت آشپزخانه (چوبی، فلزی وشیشه ای)، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه، انواع روکش کابینت، پیشخوان ، انواع شیرآلات، انواع چراغ و سیستم های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه، وسایل تزئینی و دکوری، طراحی و دکوراسیون، تجهیزات و وسایل نظافتی و لوازم جانبی ، در گروه آشپزخانه های صنعتی نیز ، تجهیزات عمل آوری غذا (چرخ گوشت، خلال کن صنعتی، کالباس بر) تجهیزات آماده سازی غذا (سیستمهای پخت)، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، یخچالهای ایستاده و صندوقی، فریزر )، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ، لوازم جانبی و در بخش آشپزخانه های صحرایی هم کلیه تجهیزات و ملزومات مربوطه به آن ، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

همچنین در گروه حمام؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، توالت فرنگی و بیده، پرده، پارتیشن و کابین دوشو دیگر تجهیزات و وسایل مرتبط ، در گروه سونا: تأسیسات سونا و استخر، اتاق بخار، تجهیزات سونای خشک و بخار، سیستم های تولید حرارت و بخار، جکوزی، دیگهای بخار، وانهای هیدروتراپی و وسایل جانبی و در گروه استخر هم ؛ اجراء انواع استخر شنای روباز و سرپوشیده (خانگی و ورزشگاهی)، سکوهای شیرجه (دایوینگ)، استخرهای پیش ساخته، و تجهیزات و وسایل مربوط به آن در سالن ها و غرفه های مختلف نمایشگاهی به نمایش عموم گذاشته می گردد .

در حال حاضر علاوه بر ده ها شرکت داخلی؛ شرکت هائی از کشورهای کره جنوبی ، هنگ گنگ ، آذربایجان ، روسیه ، ترکیه ، فنلاند ، چین ، برزیل ، اسپانیا و هلند در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران، حضور یافته اند .

این نمایشگاه از سوی شرکت های داخلی و خارجی نسبت به سال قبل مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و نسبت به دوره قبل؛ ۲۶ درصد رشد یافته است .

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف آشنایی مردم و متخصصین امور ساختمانی با محصولات و تولیدات تازه این حوزه ، توجه مسئولان به این صنعت ، یافتن بازارهای صادراتی ، افزایش اشتغال در حوزهای مختلف این صنعت و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان داخلی و خارجی ، برگزار می گردد.

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته جهان از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه ، برگزار می گردد

باید به این نکته اشاره کرد که خطری که هم اکنون به شدت محصولات داخلی ما را تهدید می کند مطابق معمول عرضه کالاهای چینی مشابه با کیفیتهای نه چندان مطلوب ولی با قیمتهای نازلتر در بازار داخلی است. حضور این کالاهای چینی آنچنان در حوزه صنایع مرتبط با نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا واستخر پررنگ شده که در حال حاضر چینی ها تنها تولید کنندگانی می باشند که بصورت کشوری و در قالب غرفه ملی در این نمایشگاه حاضر میشوند.

ساعت بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران در تاریخ برگزاری نمایشگاه ، ۹ تا ۱۶ خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.