برگزاری ۴۵۴ کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شد.

نرگس معدنی‌پور  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این اداره کل به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب  در سطح محلات ۳۷۴ گانه با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح بینش دینی دختران و بانوان شهروند در این حوزه اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری خواهد کرد.
وی گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، لذا کوشش برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی و تحکیم بنیان خانواده خواهد شدکه این مهم در تمامی برنامه های اداره کل امور بانوان دیده شده است.
معدنی پور با اشاره به برگزاری ۴۵۴ کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب در سطح محلات شهر تهران، گفت: این کارگاهها از ۱۵تیر آغاز شده است که تا ۲۱ تیر ادامه خواهد داشت و این کارگاهها با حضور بیش از ۱۵هزار نفر از بانوان، دختران، کودکان شهروند و پرسنل شهرداری تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: تعداد ۵۹ اردوی آموزشی و تفریحی نیز برای۳ هزار نفر از بانوان و دختران شهروند در حال اجراست که نشست های عفاف و حجاب همراه با پرسش و پاسخ توسط اساتید مجرب در این اردوها انجام خواهد شد. مکان‌های مختص بانوان چون شهربانوها، پارکهای بانوان و مزار شهدای گمنام برای اردوها در نظر گرفته شده است.
معدنی پور گفت: در۲۱   تیر مصادف با روز ملی عفاف و حجاب است، ۲۴ همایش در سطح مناطق ۲۲گانه  برگزار  خواهد شد.
مدیرکل امور بانوان ادامه داد: تمامی برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب  با موضوع های، مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت(س)، عفاف و حجاب و تاثیر آن در تحکیم بنیان خانواده شامل همسرداری و فرزند پروری، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در جامعه، محیط کار و مهمانی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی شامل ترویج مد و البسه اسلامی، ایرانی با توجه به رویکرد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین زیبایی های عفاف و حجاب، اجرا خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عاشق خدا:

    بچه ها قران رو الگوی زندگیمون قرار بدیم به خدا وقتی ادم یک دور کامل با معنی قران رو میخونه عاشق خوندنش میشه .. من امتحان کردم وقتی یک دور کامل قران رو با معنی خوندم دوباره حریص شدم و الان بار دوومه که دارم میخونم و دارم تمومش میکنم .. قران کتاب هیچ بشری نیست قران کتاب حضرت محمد نیست قران کتاب خداست که به دست حضرت محمد ص نوشته شده برای تمام مومنان نه فقط اعراب .. اگر قران کتاب اعراب بود یک خط فقط یک خطش میگفت ای اعراب گوش کنید در صورتی که هیچ جایی نگفته .. و تمام خطاب قران ای اهل ایمان است حالا فرقی نمیکنه این اهله ایمان ایرانی باشه عرب باشه چینی باشه یا فرانسوی یا امریکایی … سعی کنیم قدر قران رو بدونیم قدر شیعه بودنمون که جهان حسادت میکنند . و قران رو در اغوش بگیریم نه در طاقچه ای که گرد و غبار گرفته .. قران اگر در خانه باشد و گردوغبار بگیرد به مرور زندگیمون هم گردوغبار میگیره . بچه ها زرنگ باشیم و فریب جنگ نرم رو مثل بالاییها نخوریم که به ما انگ فریب خوردگی یا غرب زدگی بزنن و دشمن به ما بخنده و منتظر نقشه های شوم بعذیشون باشن . اگر ما زرنگ باشیم و از جنگ نرم پیروز دراییم دشمن ناامید میشه و ما قدرت اول جهان خواهیم شد انشالله … جنگ نرم رو ببینیم کلیپ هاش و زرنگ باشیم و خنگ نباشیم .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.