برگزاری ۹۶ جلسه پیرامون انتخابات در دانشگاه‌های کشور

۰۸اردیبهشت،

21254.jpg

معاون فرهنگی واجتماعی وزیر علوم، گفت: طبق گزارش‌های ثبت شده در پورتال معاونت فرهنگی وزارت علوم طی مدت دو ماه قبل ۹۶ فعالیت فرهنگی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در دانشگاه‌های کشور برگزار شده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر غلامرضا خواجه‌سروی با بیان اینکه آمار مذکور با توجه به گزارشی که از دانشگاه‌های دولتی در پورتال معاونت فرهنگی ثبت شده ارائه شده است، اظهارکرد: این موارد شامل جلسات سخنرانی، نشست، میز و گرد، همایش و سمینار بوده است.

وی با انتقاد از سخنان بعضی اشخاص که فضای دانشگاه‌ها را راکد می‌دانند، گفت: اجرای برنامه‌های مختلف با این تعداد پیرامون یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی دو ماه قبل که اغلب آنها نیز با حضور کاندیداهای انتخابات بوده است نشانگر روحیه شور ونشاط در دانشگاه‌ها است.

خواجه سروی افزود: این در حالی است که آمار ارائه شده فقط مربوط به دانشگاه‌های دولتی است، چنانچه فعالیت‌های برگزار شده در دانشگاه‌های پیام‌نور، جامع علمی کاربردی، غیرانتفاعی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه‌های علوم پزشکی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را نیز به آن اضافه کنیم یقینا رقم موجود به چندین برابر افزایش خواهد یافت.

معاون فرهنگی واجتماعی وزیر علوم تاکیدکرد: دانشگاه محل تضارب آرا است و دانشگاهیان به عنوان نخبگان کشور می‌توانند ذر معرفی کاندیداهای اصلح و خلق حماسه سیاسی نقش موثری ایفا کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.