برگزار نشدن این جشنواره ربطی به اختلافات میان حوزه هنری و سازمان سینمایی ندارد

جمعه ۱۹م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مازیار رضاخانی با اشاره به برگزار نشدن جشنواره پروین اعتصامی و بدهکاری ۶۸ میلیونی:

برگزار نشدن جشنواره پروین اعتصامی با نشات گرفتن از مشکلات مالی سازمان سینمایی و نبود بودجه برای این جشنواره هیچ ارتباطی به اختلاف میان حوزه هنری و سازمان سینمایی ندارد.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، امشب در برنامه “هفت” مازیار رضاخانی دبیر جشنواره فیلم پروین در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری جشنواره گفت: جشنواره فیلم پروین اعتصامی با موضوع زن فیلمساز تا چهارشنبه همین هفته طی صحبت های انجام شدخ بنا بود در هفتمین دوره خود برگزار شود اما جواد شمقدری رییس سازمان سینمایی برگزاری دوره هفتم را به سبب مشکلات مالی به سال آینده موکول نمود.
وی ادامه داد: ما آماده برگزاری این جشنواره هستیم اگر جواد شمقدری همانند سال قبل درخصوص برپایی این جشنواره همت کند ما با تعدیل بها ها آن ها را برگزار خواهیم نمود.
رضاخانی عنوان نمود: شمقدری برگزاری این جشنواره را به ما وعده داده بود اما مشکلا مالی سازمان سینمایی و نبود بودجه منجر به برگزار نشدن این جشنواره شده است که به طور حتم تعطیلی آن به نفع هیچ کس نمی باشد، زیرا سینمای ایران با داشتن ۸۰۰ فیلمساز زن به عنوان سینمایی که بیشترین تعداد زن را داراست با برگزار نشدن این جشنواره شبه های معاند با پرداخت به مسئله ضد زن بودن ما برای ما مشل ساز خواهد شد.
وی خاطرنشان نمود: برگزار شدن این جشنواره هیچ ارتباطی به اختلافات حوزه هنری و سازمان سینمایی ندارد و ما تاکنون درخصوص برگزاری این جشنواره بدون هماهنگی سازمان سینمایی حتی آب هم نخورده ایم. ما جزئیات و فراخوان جشنواره را به اطلاع سازمان سینمایی رسانده ایم و هم اکنون به خاطر اجاره دفتر دبیرخانه فعالیت هایی در این خصوص حدود ۶۸ میلیون تومان بدهکار هستیم. /ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.