برگزیدگان بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره تئاتر ماه

بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه با معرفی برگزیدگانش به کار خود پایان داد.

به گزارش هنرآنلاین، مراسم اختتامیه بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه امروز دوشنبه با حضور گروه های حاضر در این رویداد و جمعی از هنرمندان و اساتید تئاتر در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم اختتامیه جوایزی به شرح زیر توسط،مجید حمزه زاده – معاون هنری حوزه هنری، رحمت امینی – مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر هنری جشنواره، علی قربانی – مدیر مرکز محافل و جشنواره ها و دبیر اجرایی جشنواره، مجید قناد، مجری و بازیگر باسابقه تئاتر و تلویزیون، شهرام کرمی – دبیر بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، حبیب ایل بیگی – مدیر روابط عمومی و مدیر بین الملل حوزه هنری، مجید مصلحی – مدیر مرکز امور استان ها و مجلس حوزه هنری، حسن دولت آبادی – مسئول بخش نمایش کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، شکر خدا گودرزی – داور بخش همایش های منطقه ای تئاتر ماه، مدرس، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر و با مجری گری رضا فیاضی و محمد رضا زنگنه اهدا شد:

در بخش بهترین موسیقی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به گروه موسیقی نمایش «پهلوان کچل» از استان تهران اهدا شد.

در بخش بهترین طراحی صحنه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی صحنه به میثم نوبریان برای طراحی نمایش «بدون شرح» از استان خراسان رضوی تعلق گرفت.

در بخش بهترین طراحی عروسک تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی عروسک به طور مشترک به اعظم صانعی و بهرام قاسمی در نمایش «زیر گنبد کبود» از استان تهران اهدا شد. همچنین تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگردان عروسکی به محیا سالاری در نمایش «زیر گنبد کبود» از استان تهران تعلق گرفت.

لوح تقدیر و جایزه بازیگری خردسال به شیده یزدانی برای بازی در نمایش «بدون شرح» از خراسان رضوی اهدا شد. همچنین لوح تقدیر و جایزه بازیگری نوجوان به یزدان کاظمی برای بازی در نمایش «بدون شرح» از خراسان رضوی اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه سوم بازیگری مرد به محمد نوریان برای بازی در نمایش «پهلوان کچل» از استان تهران ، لوح تقدیر و جایزه دوم بازیگری مرد به حسین غلامی برای باز ی در نمایش «مورچه های زبل» از استان مرکزی و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول بازیگری مرد به مجتبی بیات دوگیرین برای بازی در نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» از استان قم اهدا شد.

در بخش بازیگری زن، لوح تقدیر و جایزه سوم بازیگری زن به فائزه سادات حسینی برای بازی در نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» از استان قم رسید. لوح تقدیر و جایزه دوم بازیگری زن به ندا صادقیان برای بازی در نمایش «قصه خوب خدا» از استان کرمانشاه اهدا شد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول بازیگری زن به ندا نوری برای بازی در نمایش «پهلوان کچل» از استان تهران اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه سوم نمایشنامه نویسی به حمید رضا نعیمی برای نمایش «قصه خوب خدا» از استان کرمانشاه ، لوح تقدیر و جایزه دوم نمایشنامه نویسی به مجتبی خمسه برای نمایشنامه «پهلوان کچل» از استان تهران و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول نمایشنامه نویسی به سید جواد رحیم زاده برای نمایشنامه «بدون شرح» از استان خراسان رضوی اهدا شد.

لوح تقدیر و جایزه سوم کارگردانی به سحر پور فرج برای نمایش «پهلوان کچل» از استان تهران ، لوح تقدیر و جایزه دوم کارگردانی به سید جواد رحیم زاده برای نمایش«بدون شرح» از استان خراسان رضوی و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول کارگردانی به محمد حاج بابایی برای نمایش «دوست شگفت انگیز نیک» از استان قم تعلق گرفت.

همچنین تندیس و لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین نمایش کودک از سوی مرکز ملی اسیتژ به نمایش «بدون شرح» به نویسندگی و کارگردانی سید جواد رحیم زاده از استان خراسان رضوی تعلق گرفت.

نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه در بخش کودک و نوجوان از ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه به داورری حسن دولت آبادی ، رضا فیاضی و اکرم قاسمپور در حوزه هنری برگزار شد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳

 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.