برگزیدگان «جایزه ادبی طهران» معرفی شدند

برگزیدگان جایزه ادبی تهران در بخش شعر خرداد و داستان فصل بهار معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، بر اساس رای هیات داوران بخش داستان و از میان هفت نویسنده راه یافته به مرحله نهایی، علی فاطمی از اصفهان با داستان “آمده بود برای مردن” نویسنده برگزیده فصل بهار جایزه ادبی طهران معرفی شد.

همچنین در بخش ویژه داستان خرمشهر، مونا محرمی از تهران با داستان “خورشید هنوز زنده است” برگزیده این بخش معرفی شد.

گفتنی است مهدی ابراهیمی لامع از تهران با داستان”درباره بره ها”، زینب سلیمانی از تهران با داستان”زنی در ساحل”، مرضیه حیدری از تهران با داستان “زنی در من”، علی فاطمی از اصفهان با داستان های “بازمانده، آهنگ لری و آمده بود برای مردن”، ابوذر قاسمیان از جهرم  با داستان”من و سایه ام”، نیلوفر نیک بنیاد از تهران با داستان”پرده قرمز” و ندا هاشمی از قم با داستان”موبایل” راه یافتگان به مرحله نهایی داستان فصل بهار هستند.

در بخش شعر ماه خرداد، از میان ۶شاعر راه یافته به مرحله نهایی(صفورا ابراهیمی خبیر از تهران، سارا سادات باختر از تهران ، مونا محرمی از تهران، محمد رضا محمودی از تهران، ناهید هاشمی از گیلان و سروش محبوب یگانه از بندر انزلی) ناهید هاشمی شاعر برگزیده خرداد ماه معرفی شد.

همچنین هیات داوران در بخش ویژه خرمشهر در ماه خرداد، محمد رضا محمودی از تهران را شاعر برگزیده این بخش معرفی کردند.

شاعران و نویسندگان جوان برای شرکت در جایزه ادبی “طهران” می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۲۸ هر ماه با ذکر نام و مشخصات کامل به دبیرخانه این جایزه به نشانی تهران،‌خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)،‌ خیابان دوازدهم، شماره ۳ یا به پست الکترونیک info@artehran.irارسال نمایند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.