برگزیدگان جشنواره دانشگاههای علوم پزشکی کشور معرفی شدند

دبیر شورای طرح و برنامه دبیرخانه دائم و شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور روز دوشنبه در حاشیه مراسم پایانی این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: در این آیین برگزیدگان حائز رتبه های نخست تا سوم و شایسته تقدیر نخست تا دوم معرفی شدند.

‘محمود شریفی’ افزود: به نفرات نخست ‘لوح، جایزه نقدی و تندیس جشنواره’ اهدا شد و مابقی برگزیدگان لوح تقدیر و جایزه دریافت کردند.

وی اظهار داشت: همچنین دانشگاههای برتر در زمینه ‘پرداختن به جشنواره’ از لحاظ کمی و کیفی، تعداد آثار برتر و تعداد دانشجویان شرکت کننده آن دانشگاه در جشنواره، انتخاب شدند.

او اضافه کرد: بر این اساس در بخش غرفه های برتر نمایشگاه مربوط به این جشنواره در بین دانشگاههای تیپ یک کشور دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه برتر و دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی و اهواز رتبه های شایسته تقدیر را کسب کردند.

وی ادامه داد: در این جشنواره و در بخش غرفه های برتر دانشگاههای تیپ دو کشور دانشگاه کرمانشاه رتبه برتر و دانشگاههای کاشان، یاسوج، اراک و بابل شایسته تقدیر شدند.

او اظهار داشت: همچنین از میان دانشگاههای تیپ سه شرکت کننده در بخش غرفه ها دانشگاه علوم پزشکی جهرم رتبه برتر و دانشگاههای جیرفت و تربت حیدریه شایسته تقدیر شدند.

دبیر شورای طرح و برنامه دبیرخانه دائم و شورای سیاستگذاری چهارمین جشنواره دانشگاههای علوم پزشکی افزود: همچنین در این آیین دانشگاههای برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: بر این اساس در بین دانشگاههای علوم پزشکی تیپ یک کشور دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نخست، تبریز دوم و مشهد سوم شدند.

او ادامه داد: در بین دانشگاههای تیپ دو نیز دانشگاههای علوم پزشکی زاهدان، کاشان، لرستان، زابل و مازنداران به ترتیب نخست تا پنجم شدند.

شریفی گفت: در بخش دانشگاههای برتر تیپ سه کشور نیز دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، تربت حیدریه و بم رتبه های نخست تا سوم جشنواره را کسب کردند.

چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.ک/۳

۷۴۳۸/۲۶۲۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۴۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.