برگی‌زر: حاشیه ابومسلم باید خلوت شود

۳ م دیماه ،

هادی برگی‌زر خواستار خلوت شدن حاشیه تیم فوتبال ابومسلم شد و افزود: هر چه اطراف تیم خلوت‌تر باشد، آرامش بیشتر خواهد شد و این در راه صعود به ما کمک می‌کند و البته از مدیران ابومسلم می‌خواهم که در روزهای سخت تنهایمان نگذارند.

سرمربی ابومسلم با اشاره به ادامه بازی‌های لیگ‌برتر افزود: در نیم فصل دوم هر بازی ما حکم فینال را دارد و ابومسلم با توجه به شرایط جدول می‌تواند به لیگ‌برتر صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: ابومسلم مشکلات روانی و فنی مختلفی دارد که بعد از تغییر کادر فنی،‌ با کمک همکارانم سعی در رفع آن‌ها داریم.

وی با بیان اینکه ابومسلم از لحاظ روانی در شرایط بدی قرار داشت، افزود: بازسازی روانی تیم اولویت اول ماست زیرا ۷۰ درصد فوتبال بحث‌های روحی و روانی است و خوشبختانه با پیروزی‌های اخیر در جام حذفی، ابومسلم از لحاظ روحی به شرایط خوبی رسید.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: در زمینه بازسازی فنی علاوه بر نفرات، سیستم و روش بازی نیز باید تغییر کند که خوشبختانه در این زمینه پیشرفت‌هایی خوبی داشتیم.

برگی‌زر در مورد لیست مازاد تیم فوتبال ابومسلم خراسان عنوان کرد: تا این لحظه جدای محمد کوتی، حمید غلامی و احمد تقوی، کاپیتان تیم قطعی شده و این تعداد تا چند روز آینده نیز افزایش خواهد یافت.

وی از جذب داوود دانش‌دوست، بازیکن سابق تیم فوتبال ابومسلم خراسان خبر داد و گفت: خوشبختانه توانستیم این بازیکن بومی را جذب کنیم ضمن اینکه کار انتقال بهنام بیرانوند از تیم شاهین بوشهر نیز مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

وی در مورد جذب حجت زادمحمود اظهار کرد: حضور زادمحمود در ابومسلم قطعی شده بود و حتی در تمرینات ما نیز شرکت کرده بود اما او یک شب به طور ناگهانی مشهد را ترک کرد و وقتی با او تماس گرفتم اعلام کرد از برخی مصاحبه‌های تلویزیونی این گونه برداشت کرده که وضعیت مالی ابومسلم مناسب نیست و به همین دلیل تیم را ترک کرده اما بعد از صحبت با من توجیه شد و او با ابومسلم قرارداد می‌بندد.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان ادامه داد: دو بازیکن دیگر در دفاع میانی و دفاع چپ جذب خواهیم کرد و البته به دنبال تقویت کادر فنی خود نیز هستیم زیرا در نیم فصل دوم، تیمی موفق است که نیمکت قوی داشته باشد.

برگی‌زر تصریح کرد: ابومسلم بازیکنان خوب و پتانسیل‌ بالایی دارد اما همه می‌دانند که نیم فصل اول زمان جمع کردن امتیازات است و بار یک تیم برای صعود، در نیم فصل اول بسته می‌شود و به همین دلیل راه صعود سخت است اما ناامید نیستیم.

وی تاکید کرد: برای صعود به ابومسلم آمده‌ام و تلاش می‌کنم حداقل در رده دوم جدول قرار گرفته و به پلی‌آف برویم.

وی با اعلام رضایت از سیستم دفاعی تیمش گفت: ما در سه بازی اخیر در حالی تنها یک گل خوردیم که دو بازی آن در مقابل لیگ‌برتری بوده و این یعنی سازمان دفاعی ما خوب است.

برگی‌زر با تشکر از هواداران تیمش بابت همراهی ابومسلم در دیدار با صبای قم گفت: هوادار ابومسلم فوتبال را می‌فهمد و حتی بعضی از آن‌ها درک بیشتری نسبت به من به عنوان مربی دارند و خوشحالم که آن‌ها از روند نتیجه‌گیری ابومسلم راضی می باشند.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان تاکید کرد: ما با کمک همین هواداران توانستیم انتقام فینال جام حذفی سال ۱۳۸۴ را از صبای قم بگیریم و از آن‌ها می‌خواهم که در ادامه لیگ دسته اول همین گونه در ورزشگاه حاضر شده و ابومسلم را تشویق کنند.

وی خطاب به مدیران ابومسلم گفت: حال که به من به عنوان سرمربی اعتماد کردید، اجازه بدهید در چارچوب این اعتماد من تصمیم‌گیرنده اصلی باشم چرا که اگر روزی حس کنم تصمیم‌گیری‌ها با من نیست، از ابومسلم خواهم رفت و من در تمام دوران مربیگری‌ام به استقلال سرمربی اعتقاد داشته و بدون آن کار نکرده‌ام.

برگی‌زر تاکید کرد: ابومسلم نیاز به یک سری امکانات و نیازمندی‌های اولیه دارد که بیان آن‌ها در رسانه‌ها در شان این باشگاه نیست و امیدوارم مسوولان به فکر تامین آن‌ها باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.