بر‌ترین شرکت‌های حوزه سلامت معرفی می‌شوند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

همایش ملی پویش سلامت چهارم آبان ماه سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای برگزار می‌شود

خبراقتصادی:فتاح‌زاده دبیر همایش ملی پویش سلامت ضمن اعلام خبر فوق گفت: در این همایش که با حضور وزیر بهداشت و مدیران این وزارتخانه و جمعی از مدیران ارشد جامعه صنعت و تجارت در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای برگزار می‌شود، بر‌ترین شرکت‌های حوزه سلامت معرفی می‌شوند.

وی گفت: در این همایش همچنین ضمن بزرگداشت تجلیل از یکی از برجسته‌ترین پزشکان حوزه سلامت کشور، برندهای بر‌تر و موفق حوزه سلامت کشور، معرفی و از جمله مدیران شرکت‌های دارویی غذایی، آرایشی و بهداشتی تقدیر خواهد شد. همچنین در این مراسم شماره ۴۴۴ هفته‌نامه سلامت در مراسمی ویژه رونمایی خواهد شد. گفتنی است این همایش آغاز کمپینی با عنوان آغاز برنامه‌ریزی پویش ملی سلامت خواهد بود.

فتاح‌زاده در پایان از حضور بیش از ۷۰۰ تن از شخصیت‌ها و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان و همچنین شرکت‌های تولید دارد و لوازم بهداشتی در این همایش خبر داد و افزود: در حاشیه این همایش همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی نیز برای حاضرین برگزار خواهد شد.

نخستین همایش ملی پویش سلامت چهارم آبان ماه با حضور جمعی از وزراء معاونین وزرا و مسئولین و چهره‌های برجسته حوزه بهداشت و درمان کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد ش


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.