بر اساس وعده خداوند بر آمریکا و اروپا پیروز خواهیم شد

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی:

خبرگزاری پانا: آیت الله نوری همدانی گفت: آمریکا و اروپا با شدت تمام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشیع تبلیغ می کنندو ما به وعده خداونددر پیروزی بر علیه کفار امیداورم هستیم.

به گزارش سرویس دین و اندیشه پانا،معظم له امروز(۲۶مهر) در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهارداشت:روحانیون تاثیر گذارترین افراد در جامعه هستند و انتظار  از روحانیون و علما این است که وابسته به دنیا نباشد اگر عالمی هم و غم او برای دنیا و کسب مادیات باشد ، باید بداند که به درد دین نمی خورد .

 

وی  با بیان اینکه برخی ها دنیا را معبود خودساخته اند گفت: علما بیان کننده معارف خدا به مردم هستند ، لذا اگر عالمی شیفته دنیا شود، انسان را از راه محبت خدای متعال دور می کند و مانند راهزنانی هستند که مومنین را از راه عبادت خداوند منحرف می نمایند.

این استاد خارج فقه حوزه افزود: خدای متعال می فرماید ؛ «کوچکترین مجازات عالمانی که شیفته دنیا هستند این است که  حلاوت  مناجات خودم را از آنان می گیرم».

وی با بیان اینکه  امروز جنگ شدید غرب با  علمای اسلام است گفت: علما و روحانیون افسران جنگ نرم  مبارزه با غرب هستند ، غرب در طول تاریخ درصدد این بوده که علمای اسلام را مورد سرزنش و سیطره خودش در بیارد ولی خدای متعال این راه را بر کفار برسته است .

این استاد خارج حوزه گفت: علمای بزرگ در عرصه های مختلف در خط مقدم جنگ با کفار بوده و هستند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی خاطرنشان کردند : همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند مشکل غرب مسائل هسته ای نیست بلکه وجود اسلام ناب و روحانیون است .

وی با بیان این که دشمن در طول تاریخ تلاش کرده مردم به خصوص مسلمان را عقب مانده نگه دارد  افزود: عده ای در زمان طاغوت خدمت آیت الله العظمی  بروجردی آمدند و گفتند که حروف لاتین را جایگزین حروف فعلی مرسوم کنیم  و به جای روز جمعه،یکشنبه تعطیل رسمی شود اما وی قبول نکردند .

این مرجع تقلید وحدت بین علما ی اسلام را خواستار شدند و گفت: انتشار کاریکتاتور ها و فیلم موهن وظیفه علما را سنگین تر کرده است که علمای اسلام با وحدت هرچه بیشتر چهره پیامبر و اسلام را به جهانیان بشناسانند.

وی خاطرنشان ساخت: آمریکا و اروپا با شدت تمام علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشیع تبلیغ می کنندو ما به وعده خداونددر پیروزی بر علیه کفار امیداورم هستیم.

 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.