بر پایی ۶۰ ایستگاه تندرستی منطقه ۷

۲۸اردیبهشت،

معاونت امور اجتماعی،فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی ۶۰ ایستگاه تندرستی در این منطقه ویژه آقایان وبانوان خبر داد.

محمود منیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و ترغیب شهروندان به حرکات ورزشی، ۶۰ ایستگاه تندرستی ویژه آقایان و بانوان در این منطقه برگزار شد.
وی افزود: در حال حاضر ۶ ایستگاه ورزشی ویژه بانوان و ۲۴ ایستگاه ویژه آقایان در بوستان ها و مراکز ورزشی منطقه فعال است وشهروندان می توانند برای سلامت جسم و روح خود در برنامه ورزشی صبحگاهی شرکت کنند.
وی ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد محیط های مناسب ورزش صبحگاهی و فراهم سازی در جهت توسعه همگانی جامعه اجرا شد و شهروندان زیر نظر مربی ورزشی انجام حرکات آمادگی جسمانی می پردازند.
به گفته وی این ایستگاههای ورزشی ایستگاههای اندیشه، سپیدار، باغ موزه، توکلی ، جوان، شهید آوینی، آزادگان و بزرگراه برپا شد.
منیعی تصریح کرد: از ۲۴ ایستگاه ورزشی آقایان ۴ ایستگاه به ورزش های تخصصی شامل ۲ ایستگاه در باغ موزه قصر و ۲ ایستگاه رزمی در بوستان جوان و ۳ ایستگاه تخصصی بانوان شامل بدمینتون در بوستان اندیشه و باغ موزه قصر ، در این ایستگاه تناسب اندام در بوستان جوان اختصاص یافته است.
وی خاطر نشان کرد: در بخش ورزشکاران بانوان هر ماه یکبار مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و در پایان هر فصل مسابقات فصلی برگزار می گردد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.