بزرگان تنیس جهان در یک چهارم نهایی

در ادامه رقابت های تنیس المپیک ۲۰۱۲ لندن ۷ دیدار در دور سوم در ورزشگاه ویمبلدون لندن برگزار شد و یک دیدار نیز به خاطر بارش باران با تأخیر در حال برگزاری است افتاد اما با این حال بزرگان تنیس جهان به جمع ۸ بازیکن برتر راه یافتند.

در حساس ترین مسابقات این مرحله نواک جوکوویچ، مرد سابق شماره یک جهان و بخت دوم قهرمانی المپیک مقابل لیتون هیونیت ۲ بر یک به برتری رسید تا دریک چهارم نهایی حریف تسونگای فرانسوی شود.

در دیگر دیدار اندی ماری بریتانیایی و امید اول میزبان برای قهرمانی مقابل مارکوس باقتداتیس از قبرس ۲ بر یک پیروز شد تا به این ترتیب ماری نیز که در غیاب نادال به عنوان بخت سوم قهرمانی معرفی شده است با صعود به جمع ۸ بازیکن برتر رقیب نیکولاس آلمگرو اسپانیایی درمرحله بعد شود.

جوکوویچ و ماری در صورت برتری مقابل حریفان خود در نیمه نهایی باید با هم دیدار کنند.

در سوی دیگر جدول راجر فدرر، بخت اول قهرمانی این دوره از بازی ها به راحتی از سد ایستومین ازبک با نتیجه ۲ بر صفر گذشت تا وی نیز در یک چهارم به جان ایسنر آمریکایی و بخت دهم قهرمانی بخورد.

در دیگر دیدار حساس یک هشتم نهایی خوان مارتین دل پوترو آرژانتینی برابر ژیل سیمون فرانسوی به برتری رسید. حریف تنیسور آرژانتینی از بین دیوید فرر اسپانیایی و کی نیشیکوری ژاپنی مشخص می شود. دیداری که به خاطر بارش باران با تأخیر در حال برگزاری است و احتمال پیروزی فرر که بخت چهارم قهرمانی به شمار می رود بیشتر است.

به این ترتیب در این سوی جدول نیز احتمال برخورد راجر فدرر با دیوید فرر در مرحله نیمه نهایی از سایر احتمالات بیشتر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.