بزرگترین جشنواره ورزشی، تفریحی منطقه ۱۶ آغاز شد

سه شنبه ۲۷ تیر – ۰۹:۵۳:۲۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-با حضور آقا میر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و مهندس فضل الله اندرزی شهردار منطقه  جشنواره ورزشی و تفریحی  منطقه شانزده با ۲۰ رشته ورزشی  و بیش از ۱۰۰ پایگاه در بوستان بعثت آغاز شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶  در مراسم افتتاح رسمی جشنواره فرهنگی ،ورزشی آقا میر رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن بازدید از بخش ها و پایگاه های ایجاد شده در بوستان بعثت  گفت: برگزاری این جشنواره به منظورایجاد نشاط و شادابی با محوریت ترویج اصول و مبانی  فرهنگی و ورزشی در محلات برگزار می شود.
وی ضمن اشاره به فعالیت های خوب ورزشی به ویژه ورزش های همگانی در منطقه از تدابیر و حمایت های شهردار منطقه در زمینه توسعه زیر ساخت های ورزشی در منطقه شانزده تشکر کرد و اظهار امیدواری نمود شهروندان منطقه از فرصت ها و پتانسیل های موجود در جهت رشد و پویایی جسمی و روحی خود بهره مند شوند.
مهندس فضل الله اندرزی شهردار منطقه ۱۶در حاشیه افتتاحیه رسمی جشنواره تفریحات ورزشی منطقه گفت:  منطقه شانزده همواره  مهد پرورش  چهره های شاخص ورزشی در عرصه های مختلف ملی است و برپایی جشنواره فرهنگی تفریحی را برای حفظ سلامتی و شادابی شهروندان گرامی ضروری است و افزود امیدواریم ورزش در تمامی ارکان زندگی شهروندان نهادینه شود.
شهردار منطقه ۱۶ برگزاری جشنواره ورزشی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تزکیه روح و جسم دانست و ضمن اشاره به  هدف از برگزاری جشنواره تابستانی مبنی بر غنی سازی اوقات فراغت شهروندان گفت: برنامه های متنوع و مفرحی فراهم شده تا خانواده ها لحظات شادی را در کنار یکدیگر سپری نمایند.
اندرزی  توجه به برنامه ریزی دقیق  و آموزش های لازم در جهت حمایت و هدایت ظرفیت ها و استعداد های ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت:  حضور شهروندان منطقه در جشنواره ورزشی ، تفریحی را نشانه بارز علاقمندی شهروندان به امر ورزش و وجود استعداد های زیادی در منطقه دانست .
در اولین روز از افتتاحیه جشنواره ورزشی و تفریحی منطقه ۱۶ بیش از ۱۲۰۰۰ تن از شهروندان با حضور در پایگاه های ایجاد شده در حاشیه دریاچه بوستان بعثت از امکانات ایجاد شده استفاده نمودند.
از نکات جالب توجه در برگزاری این جشنواره ایجاد پایگاه های ورزشی ویژه خردسالان زیر ده سال و سالمندان بالای ۶۰ سال هست که امکانات ورزشی و تفریحی مناسب را ارائه می دهند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۷۰۹۵۳۲۷۵۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.