بزرگترین اتفاق علمی کشور با همکاری پزشکان ایرانی مقیم آلمان

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

بزرگداشت پروفسور یلدا همراه با ارایه دستاوردهای پژوهشی پزشکی iبه همت بنیاد آکادمیک جهانی استاد علیرضا یلدا برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ پروفسور علیرضا رنجبر از پزشکان مقیم آلمان با اشاره iبه اینکه این بزرگداشت با همکاری مشترک دفتر ارتباط دانش آموختگان و دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد آکادمیک جهانی استاد پروفسور علیرضا یلدا برگزار می گردد گفت: در این کنگره پیرامون ۴۵ موضوع رشته های مختلف پزشکی در قالب ارایه تعداد ۵۰ مقاله و با سخنرانی تعداد ۵۰ استاد سرشناس بین المللی داخل و خارج کشور دستاوردهای تازه پزشکی ارایه می گردد.

وی با تاکید بر اینکه طرح های پژوهشی ارایه شده توسط مبتکران علوم پزشکی مطرح می گردد گفت: سخنرانان برجسته از ۵ کشور آلمان، سوئیس، آمریکا، کانادا و ایران موضوعات متنوعی را ارایه می دهند.

در ادامه نشست دکتر رسولی نژاد استاد دانشگاه تهران و دبیر علمی کنگره گفت: موضوعات ارایه شده از شاخص ترین های عناوین رشته های تازه با محوریت اخلاق پزشکی با هدف ارتقاء و اعتلای روابط بین بیماران و چالش های اخلاقی است.

مدیر گروه بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص عناوین مطرح شده در سومین کنگره بین المللی تازه ترین دستاوردهای پژوهشی دانش پزشکی گفت: آخرین دستاوردهای موجود در سلول های بنیادی iبه بیماری های سیستم ایمنی، عوارض چاقی، بیماری های قلبی، سرطان و چالش های اخلاقی در زمینه های مختلف پژوهشی از پزشکی سلولی و مولکولی و زیر شاخه های فوق تخصص کودکان در این کنگره ارایه می گردد.

* همکاری پزشکی ایران و آلمان  

در ادامه پروفسور رنجبر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنگره گسترش همکاری های پزشکی اساتید ایرانی و اساتید مقیم آلمان و پزشکان آلمانی است که این همکاری iبه صورت مداوم در طول سال برقرار است.

پروفسور رنجبر یادآور شد: در روز اول کنگره تاریخ پزشکی و تاریخ روابط پزشکی ایران و آلمان مطرح می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.