بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی ورودی غربی پایتخت افتتاح شد

شهردار منطقه ۹ با اشاره به ویژه برنامه های طرح قنوت انتظار در سطح منطقه گفت: بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی ورودی غربی پایتخت در بوستان المهدی (عج) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نصرالله آبادیان با اشاره به حضور‌آقامیر رئیس سازمان ورزشی شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی ورودی پایتخت در بوستان المهدی(عج) آغاز بکار کرد و با توجه به استقبال شهروندان تمدید می شود.
وی درخصوص ساماندهی اوقات فراغت شهروندان منطقه گفت: از خرداد ماه امسال عملیات بازپیرایی و ساماندهی بوستان های سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت و همچنین برنامه های مختلف تفریحی ورزشی نیز تدارک دیده شد.
آبادیان اظهار داشت: غرفه های متعددی جهت اجرای برنامه های آموزشی و تفریحی ویژه بانوان و آقایان در بوستان المهدی(عج) نیز برپا شده که مورد استقبال خوب شهروندان قرار گرفت.
شهردار منطقه ۹ اظهار داشت: برنامه های ورزشی در قالب رشته های تیراندازی، دارت، بسکتبال، فوتبال دستی، گل کوچک، بدمینتون و دیگر رشته های ورزشی و همچنین برنامه های آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی شهروندان نیز درنظر گرفته شد.
آبادیان خاطرنشان کرد: که همواره افزایش روحیه سلامت نشاط و شادابی و پویایی شهروندان از مهمترین اهداف و اولویت های این شهرداری بوده و در این راستا اقدامات مناسبی صورت گرفته است./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.