بزرگترین جشن زامبی های زن و مرد در جهان + تصاویر

زامبی ها یک روز کامل را در کنار دیگر مرده های متحرک به سر بردند و وعده غذایی شان را هم در کنار هم خوردند.آنها همچنین قرار است که نامشان را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند، چرا که تاکنون سابقه نداشته که این تعداد زامبی در کنار هم جمع شده باشند
مرده های متحرک یا همان زامبی ها، شخصیتهای ترسناکی هستند که ریشه در فیلمهای هالیوودی دارند. در واقع این موجودات وحشتناک که غالباً با آرایشی چندش آور در فیلمها بازی می کنند، جزئی از فیلمهای ترسناک به شمار می روند.

به گزارش ممتازنیوز ، در پی به وجود آمدن چنین شخصیتهای خیالی در فیلمهای غربی، روز گذشته در انگلستان افرادی با پوششی شبیه به زامبی های سینمایی گرد هم امدند.

در این جشنواره که Shocktober نام دارد، افراد با لباسهایی پاره و شلخته و گریم هایی خون آلود و ترسناک حضر پیدا می کنند.این مراسم که برای اولین بار در این کشور برگزار می شد، در یکی از مزرعه های معروف انگلستان با نام Tulleys در هیل به اجرا در آمد.

زامبی ها یک روز کامل را در کنار دیگر مرده های متحرک به سر بردند و وعده غذایی شان را هم در کنار هم خوردند.

آنها همچنین قرار است که نامشان را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند، چرا که تاکنون سابقه نداشته که این تعداد زامبی در کنار هم جمع شده باشند.

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس
روزگار نو

عکس

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, بزرگترین جشن زامبی های زن و مرد, بزرگترین جشن زامبی های زن و مرد در جهان, جشن زامبی های زن و مرد, جشن زامبی های زن و مرد در جهان, زامبی, مرده های متحرکی که جانی دوباره یافتند


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.