بزرگترین دغدغه مالی “آمریکایی‌”ها وضعیت پس از بازنشستگی است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بر اساس یک نظرسنجی تازه، عده کثیری از مردم آمریکا دربارهٔ وضعیت مالی خود پس از بازنشستگی نگران می باشند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، تحقیق سالانه اخیر موسسه گالوپ نشان داده است ۵۹ درصد از مردم آمریکا دربارهٔ حقوق بازنشستگی خود بسیار و یا تا حدی نگران می باشند.

بر این اساس گفته می‌شود از سال ۲۰۰۱ عده بسیاری از آمریکایی‌ها  هر ساله دربارهٔ حقوق بازنشستگی خود نگران می باشند؛ این موسسه همچنین تصریح کرد بازنشستگی چه در برهه اقتصادی مناسب و چه نامناسب سبب ایجاد اضطراب می‌شود.

بزرگترین دغدغه مالی دیگر برای آمریکایی‌ها عدم توانایی برای پرداخت هزینه‌های پزشکی در صورت ابتلا به بیماری های سخت و یا تصادف است؛ ۵۳ درصد از مردم آمریکا از این بابت نگران می باشند.

دغدغه مالی بعدی عدم توانایی برای حفظ استانداردهای زندگی است و تقریبا نیمی از بزرگسالان این کشور در این باره نگران می باشند.

افزون بر این، از هر ۱۰ بزرگسال آمریکایی چهار نفر برای بازپرداخت بدهی‌هایشان نگران می باشند.

دغدغه‌های مربوط به بدهی در حالی رو به افزایش است که امروزه در آمریکا یک تریلیون دلار وام دانشجویی و دیگر وام‌های پرداخت نشده وجود دارد.

بر اساس تحقیقِ ماه دسامبرِ موسسه ملی دربارهٔ امنیت بازنشستگی، بحران بازنشستگی آمریکا برای سیاهپوستان و اتباع کشورهای لاتین به سبب تبعیض نژادی که در پرداخت حقوق بازنشستگی آنان وجود دارد بسیار وخیم‌تر است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.