بزرگترین دلیل حقانیت و مظلومیت شیعه وجود فاطمه زهرا (س) است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ‘ سید مرتضی صالحی خوانساری ‘ روز چهارشنبه در مراسم سوگواری ‘ یاس نبوی ‘ در امامزاده قاسم (ع) بابل افزود : باید معارف حضرت زهرا(س) را بفهمیم و بعد به عزاداری بپردازیم ، چرا که امروزه ملت ما عزاداری می کنند ولی با معارف این بانوی بزرگ اسلام آشنا نیستند.

وی گفت : صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگو و اسوه و نمونه بانوان جهان است.

او افزود : مرحوم کلینی، شیخ صدوق و نیز شیخ عباس قمی در باره فاطمه زهرا(س) نوشتند و گفتند و شعرهای بسیار سرودند ولی هنوز این بانوی اسلام شناخته نشده است.

صالحی خوانساری گفت: دنیا برای فاطمه ، این تنها یادگار پیامبر اکرم (ص) کوچک است و باید برای شناخت این بانوی بزرگوار ، صحنه قیامت برپا شود.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین بابیان اینکه فاطمه زهرا تنها ۱۸ سال داشت ولی نمونه و الگوی بانوان جهان است ؛ اظهار داشت : متاسفانه امروز بسیاری از ۱۸ ساله های ما حلال را از حرام تشخیص نمی دهند و حتی نمازشان را غلط به جا می آورند.

وی اضافه کرد : دشمن از نام و عزاداری شیعیان در باره فاطمه زهرا(س) در هراس است و همچنان درصدد آن است که این نام را در بین جوانان کمرنگ جلوه دهد.

صالحی خوانساری همچنین با اشاره به این مطلب که فاطمه زهرا (س) اولین کسی خواهد بود که در بهشت را می زند ، اظهار داشت : آنانی که با فاطمه (س) نبوده اند ، در روز قیامت حسرت آن را خواهند خورد.ک/۲

۷۳۲۸/۱۶۵۴** ۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۹۴۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.