بزرگترین رویداد هوایی امسال آغاز شد / عکس

نمایشگاه فارنبرو ۲۰۱۲

محمدحسین جهان‌پناه: چهل‌وهشتمین نمایشگاه هوایی فارنبروی انگلیس، امروز ۹ جولای (۱۹ تیر) با حضور بیش از ۱۴۵۰ شرکت مختلف از ۴۰ کشور جهان آغاز به کار کرد. این نمایشگاه هر دو سال یک بار در همشایر انگلستان برای عرضه آخرین دستاوردهای صنعت هوانوردی جهان برگزار می‌شود و از خیلی جهات بزرگ‌ترین نمایشگاه هوایی دنیا نیز به شمار می‌آید.
نمایشگاه فارنبروی امسال به رسم همیشه به مدت ۷ روز (۹ تا ۱۵ جولای) برگزار می‌شود که در این میان، تنها دو روز پایانی مختص بازدید عموم خواهد بود و ۵ روز ابتدایی مخصوص بازدیدکنندگان تجاری است. ارزش کل قراردادهای هوایی نمایشگاه ۲۰۱۰/۱۳۸۹ فارنبرو حدود۴۲۰ میلیارد دلار اعلام شد و بر این اساس، انتظار می‌رود ارزش مالی نمایشگاه امسال رقمی بیشتر یا دست‌کم نزدیک به همین میزان باشد.
تا پایان نمایشگاه امسال باید منتظر خبرهای زیادی بود که شاید اخبار هیجان‌انگیزی در مورد ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویرجین‌گالکتیک و کپسول فضایی دراگون اسپیس‌ایکس تنها بخش کوچکی از آنها به شمار آیند. در عین حال از دیگر رویداد‌های جالب نمایشگاه امسال می‌توان به پرواز پنج گروه نمایش هوایی (هر یک به مدت یک ساعت)، رونمایی از طرح‌های پیشنهادی آینده و امکاناتی که ممکن است در هواپیماهای آینده تعبیه شود، نمایش امکانات هواپیمای ترابری ایرباس آ۴۰۰، خبرهای تازه از برنامه اف۳۵، نمایش پروازی بالگردهای روسی و در نهایت رونمایی از طیف گسترده‌ای از هواپیماهای بدون سرنشین در روزهای مختلف نمایشگاه اشاره کرد.

برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگ، اینجا را کلیک کنید.


۵۳۵۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.