بزرگترین مانع پیشرفت پینگ پنگ بانوان، نبود حامی مالی است

‘فاطمه پوستین دوز’ روز دوشنبه در حاشیه برگزاری هشتمین گردهمایی سرداوران پینگ پنگ ایران در شهرستان کاشان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ورزش پینگ پنگ بانوان، روز به روز در حال افزایش است ولی حامیان مالی و باشگاه های ورزشی برای حمایت از ورزشکاران، هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

نایب رییس بانوان فدراسیون پینگ پنگ افزود: این فدراسیون برای رشد ورزش پینگ پنگ بانوان، بودجه و برنامه های مشخصی را تعیین کرده که هنگام اعزام تیم مردان به رقابت های بین المللی،

بانوان پینگ پنگ باز نیز اعزام می شوند.

وی با اشاره به حضور ‘ندا شهسواری’ به عنوان نخستین پینگ پنگ باز زن ایرانی در بازی های المپیک تصریح کرد: حضور ندا شهسواری در المپیک لندن، انگیزه و تلاش دیگر پینگ پنگ بازان زن کشور را برای کسب موفقیت های بین المللی افزایش داده است.

پوستین دوز تاکید کرد: شهسواری، توانایی ارایه بازی های درخشان در مصاف با حریفان قدرتمند و ایجاد شگفتی در لندن را دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهسواری برای آمادگی هر چه بیشتر، روز چهارشنبه (پس فردا)‌ به رقابت های پینگ پنگ آزاد در مراکش اعزام می شود و پس از بازگشت از این کشور، در روزهای ۱۲ تا ۲۰ تیر ماه در اردوی تدارکاتی مجارستان حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فدراسیون پینگ پنگ،‌ تقویم سال ۹۱ خود را در این رشته ورزشی برای رقابت های بانوان نیز آماده کرده است، گفت: برنامه مسابقات پینگ پنگ امسال لیگ های مختلف در رده های سنی بزرگسالان، امیدها و جوانان به هیات های پینگ پنگ استان های کشور ارسال شده تا بتوانند برای شرکت در این رقابت ها، برنامه ریزی کنند.

هشتمین گردهمایی سرداوران پینگ پنگ با حضور ۴۰ نفر داور زن و مرد بین المللی کشور به مدت دو روز در سالن اجتماعات شهرداری شهرستان کاشان برگزار شد.

۹۸۷۶ / ۵۶۲

ورزشی. **‌ ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۸۸۸۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.