بزرگترین نمایش روی زمین

به گزارش خبر آنلاین؛ رئالی ها تنها به یک تساوی برای حفظ این فاصله نیاز دارند اما بارسا با توجه به حضور هواداران دراین بازی خانگی نیاز به برد برای کم کردن فاصله با شاگردان مورینیو دارد. ولی اگر رئال مادرید به پیروزی برسد با توجه به اینکه تنها چهار بازی دیگر به پایان فصل باقی مانده می تواند کاملا به قهرمانی اش مطمئن باشد. با این همه شاید این بازی برای هر دو تیم در بدترین زمان ممکن در این فصل انجام می شود. هر دو مدعی قهرمانی در بازیهای لیگ قهرمانان هستند و در عین حال بازی رفت را درخانه حریفان واگذار کرده اند. بارسا ۱-۰ به چلسی در استمفورد بریج باخت و رئال هم ۲-۱ مغلوب بایرن مونیخ شد. بارسا و مادرید تاکنون ۲۱۷ بار مقابل هم قرار گرفته اند که مادرید ۸۶ و بارسا ۸۵ پیروزی داشته و در بازیهای لالیگا مادریدی ها با ۶۸ پیروزی مقابل ۶۴ پیروزی بارسا پیش هستند.

بارسا برای پیروزی دراین بازی از نظر روانی به مراتب در شرایط بهتری است . آنها در سه بازی از چهار بازی آخر دو تیم به پیروزی رسیده اند و در نیوکمپ هم در این فصل باختی نداشته اند و ۶۴ گل به حریفان شان زده اند و فقط ۸ گل در این ورزشگاه دریافت کرده اند.

با حضور بازیکنانی چون مسی ، ژاوی و اینیستا، بارسا می تواند باز هم به تکرار پیروزیهای شیرینش فکر کند ولی یکی از نکات این بازی احتمال عدم حضور ۹۰ دقیقه ای چندتن از بازیکنان کلیدی دو تیم است .هر دو باشگاه قطعا به پیروزی در بازی برگشت لیگ قهرمانان برای صعود نیاز دارند و با توجه به خستگی ناشی از سفر بازی رفت ، مورینیو و گواردیولا احتمالا تصمیم خواهند گرفت از چند بازیکن در ترکیب اولیه استفاده نکنند.بارسا حتی در صورتی که قهرمانی لیگ را ا ز دست بدهد ، شانس این را دارد که با پیروزی مقابل اتلتیکو بیلبائو والبته فینال لیگ قهرمانان ، دو جام دراین فصل کسب کند.ایگواین و کاکا که مقابل بایرن مونیخ به میدان نرفتند ، احتمالا از ابتدا در ال کلاسیکو خواهند بود.برند شوستر ستاره قدیمی هر دو تیم و مربی رئال مادرید معتقد است مادریدی ها با ترکیبی دفاعی بازی خواهند کرد و بدنبال تساوی در این بازی خواهند بود. او به شبکه رادیویی سی او ام گفت :«بارسا و مادرید هر دو خسته اند و تساوی می تواند هدف مادرید را برای رسیدن به قهرمانی تامین کند. مورینیو دلیلی برای پیروز شدن ندارد و دست به ریسک نخواهد زد.»

ترکیب احتمالی دو تیم :

بارسا:والدس، پویول، ماسچرانو، الوس، ادریانو، سانچس ، پدرو، مسی، اینیستا، ژاوی، بوسکتس

رئال :کاسیاس، پپه، اربلوا ، مارسلو ، کونترائو ، الونسو، کاکا ، خدیرا، ایگواین ، رونالدو، اوزیل

۴۱۲۸۱

  دانلود

خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.