بزرگترین کلکسیون جمجمه در جهان+ عکس

یکی از این اماکن گورستانی عجیبی در اتریش است که  به شکلی وحشتناکی جمجمه مردگان را در خود نگهداری می‌کند.

 این گورستان که در منطقه سالزبورگ اتریش قرار دارد، اسکلت ‌‌های جمجمه مردگان که روی آنها اسم و مشخصات هر فرد مرده به همراه نقاشی ‌‌هایی چون گل وجود دارد، تشکیل شده است. این گورستان در گوشه‌ ای از یک کلیسای کاتولیک قرار دارد و متعلق به قرن ۱۵ است. سوزاندن مرده‌‌ ها در قرن ۱۲ میلادی ممنوع اعلام شد و از آن زمان به بعد تصمیم به ساخت چنین گورستانی آن هم به این شکل گرفته شده است.

بنا بر اعتقاد مردم این منطقه در کنار این جمجمه‌‌ها شمع‌‌های روشن قرار داده می‌ شود تا روح مردگان در روشنایی بوده و در تاریکی نباشند. روی برخی از جمجمه‌‌ها تصاویر متفاوت از صلیب نیز کشیده شده است.

هر جمجمه نمایانگر یک سنگ قبر است چراکه می‌ توان تاریخ مرگ را نیز در آن دید. سوزاندن مرده‌‌ها در این روستا در زمان‌ های گذشته ممنوع بوده بنابراین اجساد دفن می ‌شدند و حدود ۱۰ تا ۱۵ سال بعد نبش ‌قبر شده و سپس جمجمه‌‌ ها خارج می‌شدند و اسامی آنها با نقاشی روی آنها حک می‌ شد و برای مدتی در برابر نور خورشید قرار می‌ گرفته و سرانجام در این گورستان جمع ‌آوری می‌شدند.

بنا بر اطلاعات رسانه های محلی، آخرین جمجمه در سال ۱۹۹۵ به مجموعه اضافه شده و متعلق به زنی بوده که در سال ۱۹۸۳ جان ‌باخته و یکی از آرزوهایش قرار گرفتن جمجمه‌اش در این مجموعه عجیب و غریب بوده است.

اگرچه بسیاری از مردم محلی از حضور در چنین محلی ترس زیادی دارند اما اتریشی ها بابت نشان دادن این گورستان به گردشگران خارجی پول زیادی به جیب می زنند.

۴۷۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.