بزرگداشت‌های فجر مشخص نشده است

جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

دبیر جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با هنرآنلاین:

دبیر سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر گفت: بزرگداشت‌های جشنواره فیلم فجر به سریعی مشخص می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار هنر آنلاین، جشنواره فیلم فجر هر سال از پر بحث‌ترین جشنواره های سینمایی کشور است که با توجه به اهمیت آن در سینمای ایران،این موضوع چندان هم عجیب به نظر نمی رسد. سی و یکمین دوره این جشنواره با دوره های پیشی خود نیز تفاوت‌های اساسی نموده است.حاشیه ها و اتفاقات پیرامون آن را از همین حالا گسترده تر از دوره های پیشی نموده است.

در نشست مطبوعاتی جشنواره فیلم فجر،کم شدن تعداد سیمرغ ها و جرح و تعدیل شدن بخش‌های مختلف فجر امسال نشان داد که قرار است تغییراتی اساسی در جشنواره به وجود بیاید اما نکته قابل توجه در این میان مشخص نبودن بخش بزرگداشت‌ها در فجر امسال است.

محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر امسال در گفت وگو با خبرنگار هنر آنلاین گفت: هنوز بخش بزرگداشت‌های جشنواره فیلم فجر مشخص نمی باش و معلوم نمی باش چه تعداد افرادی در کدام رشته ها امسال در جشنواره فیلم فجر تقدیر می شوند.

او افزود: کمیته برگزاری در حال بررسی گزینه ها است تا در انتخاب‌ها در فرصتی مقتضی اعلام شوند.

این در حالی است که معمولا در اولین نشست مطبوعاتی جشنواره فیلم فجر،نام چند تن از کسانی که در جشنواره از آنها تقدیر می گردد اعلام می شد یا حداقل تعداد تقدیرهای جشنواره مشخص می شد تا بعدا نام‌ها اعلام شود.

حالا باید ماند و دید که تا دوازدهم بهمن ماه چه اتفاقی برای فیلم‌های حاضر در جشنواره می افتد یا جشنواره امسال سرانجام به چه شکلی برگزار می گردد.
 

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.