بزرگداشت حماسه ۹ دی در استانهای مختلف

۸ م دیماه ،

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مردم  ولایتمدار استان فارس با  برپایی آیین های مختلف ،  سالروز حماسه  ۹ دی سال ۸۸   را  گرامی داشتند.

معاون اول قوه قضاییه ، سخنران این مراسم در مسجد جامع شیراز  با بیان اینکه در جامعه ای که  فطرت انسان ها  بیدار  و  اشخاص با  بصیرت  باشند ،  دشمن  نمی تواند  نفوذ کند  ،  گفت:  نهم  دی ۸۸  ملت ایران  نشان داد که  مردم  حساس  و  با بصیرت  می باشند.

مردم اصفهان نیز در آیینی عشق خود به ولایت، رهبری و انقلاب را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که با حضور جمع بسیاری از مردم دوستدار ولایت برگزار شد یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این فتنه در هفت بخش ساماندهی و برنامه ریزی شد گفت: شنـاسایی نخبگان علاقمند به همکاری ،ایجاد ارتباطات شبکه ای ، برپایی  کارگاههای آموزشی ،مشروعیت زدایی و ناکارآمد نشان دادن مسئولان نظام ، تردید در نتیجه انتخابات  ، نـافرمانی مدنی و دعوت در راهپیمایی ها برای فشار به نظام بود که  با حمایت مستقیم سران آمریکا و اسراییل اجرا شد ولی مردم با اطاعت از رهبری این نقشه شوم را خنثی کردند.

مردم استان همدان با برگزاری مراسمی در ۱۸ نقطه استان حماسه ۹ دی سال ۸۸ را گرامی داشتند.

کرمانشهای های غیور نیز در سالروز حماسه هشتم و ۹ دی ۸۸ ،  با برپایی مراسم مختلف ، عشق خود به نظام و رهبر انقلاب اسلامی را ، به نمایش گذاشتند.

این مراسم با حضور پرشور مردم در مسجد جامع برگزار شد.

مردم غیور و ولایتمدار ایلام با برگزاری اجتماع بزرگ عاشوراییان در مسجد جامع این شهرضمن گرامیداشت حماسه نهم دی بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند .

مردم گیلان نیز با تجمع بزرگ تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و ولایت با آرمان های انقلاب ، شهدا و ولایت فقیه پیمانی دوباره بستند.

تجمع کنندگان با سردادن شعار ای رهبرآزاده ، آماده ایم آماده ، خامنه ای کوثر است ، دشمن او ابتر است ، خمینی پاینده باد ، خامنه ای زنده باد ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان اعلام کردند که پشتیبان انقلاب ، نظام و ولایت فقیه می باشند .

مردم انقلابی و شهیدپرور تبریز نیز در یک راهپیمایی خـود جوش در میـدان مصلی اعظم این شهر با اعلام انزجار با فتنه گران سال ۸۸ با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند .


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.