بزرگداشت روز آتش نشان و ایمنی با حضور صمدی مله

سیبنا: مراسم بزرگداشت روز آتش نشان و ایمنی در سایپا با حضور روح اله صمدی مله مدیر عامل پارس خودرو و قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا ، محمدحسن گرمان مدیر عامل سایپا یدک ، سلطانی معاون اداری و توسعه منابع انسانی سایپا وجمعی از مدیران و کارکنان سایپا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران در این مراسم روح اله صمدی مله قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: امروز روز تقدیر از کسانی است که خطرناکترین شغل را برعهده دارند. وی با تأکید بر این نکته که پرداختن به مسائل ایمنی به اداره اطفاء حریق و ایمنی در سایپا محدود نمی شود و به همکاری و ارتباط تنگاتنگ همه بخش ها در سایپا نیاز دارد گفت: باید آموزش های مرتبط با ایمنی و کاهش حوادث در کلیه شرکت های گروه خودروسازی سایپا تسری یابد، چون افزایش آموزش با کاهش حوادث نسبت مستقیم دارد.

وی با اشاره به این که موضوع آتش نشانی و ایمنی از دو منظر پیشگیری و مقابله می تواند مد نظر قرار گیرد گفت: پیشگیری بسیار کم هزینه تر و در بسیاری از موارد غیر قابل مقایسه با مقابله با حوادث است.

همچنین منوچهر سلطانی معاون اداری و توسعه منابع انسانی در این مراسم بر لزوم توجه بیشتر به بیماری های شغلی در کارخانه های صنعتی تأکید کرد و گفت: در ایستگاه های کاری باید طراحی و بازنگری صورت پذیرد تا میزان آسیب و بیماری های ناشی از کار به حداقل برسد.

مهندس طلایی رئیس اداره اطفاء حریق سایپا نیز ضمن تشریح عملکرد سایپا در زمینه آتش نشانی و ایمنی، پروژه های سایپا را معرفی کرد و گفت : از جمله پروژه های انجام شده می توان به استقرار استاندارد NFPA600، پروژه ساماندهی خروج اضطراری و آنی پرسنل در شرایط بحرانی، ساماندهی و آموزش نیروهای واکنش سریع، پروژه نقشه ایمنی سایپا، تجهیز به سامانه نرم افزاری مدیریت آتش نشان های صنعتی، پروژه کدگذاری تجهیزات اطفاء حریق و به روز رسانی ناوگان عملیاتی اشاره کرد.

در این مراسم از کارکنان نمونه در بخش های مختلف سایپا که در اطفاء حریق و ایمنی به عنوان کارکنان نمونه انتخاب شده بودند تقدیر به عمل آمد و در پایان مانور اداره اطفاء حریق با موفقیت انجام شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.