بزرگراه طبقاتی شهید صدر مرداد به بهره‌برداری می‌رسد

۲۷خردادماه،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از فارس، محمد باقر قالیباف صبح امروز در جریان بازدید از پروژه بزرگراه طبقاتی صدر اظهار داشت: ما بر اساس قولی که دادیم پروژه صدر را مرداد به پایان می‌رسانیم و با تمام ظرفیت از این بزرگراه بهره برداری خواهد شد.

شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که از کی مجددا آغاز به کار کردید، گفت: از روز شنبه کارم را در شهرداری تهران از سر گرفتم.

وی خاطر نشان کرد: پروژه بزرگراه طبقاتی شهید صدر ۱۱ کیلومتر است که یک کیلومتر آن و بخشی از کارهای نهایی مانند تجهیزات، روشنایی، امکانات و غیره باقی مانده که امیدواریم در مرداد آن را به پایان برسانیم.

شهردار تهران با بیان اینکه روند کار طبق زمان بندی بوده است، اظهارداشت: به طور حتم وقتی مردم از اینجا عبور می‌کنند ملاحظه می‌کنند که کار با حداکثر ظرفیت خود در حال پیشروی است.

قالیباف گفت: کارها در شهرداری تهران طبق روال پیش می‌رود و در این ۲۰ روزی که نبودم، دوستان و همکاران با جدیت کار را دنبال کردند و چون کار سیستمی پیش می‌رود هیچ خللی به آن وارد نشده است.

وی با بیان اینکه ما هرجا که باشیم قصدمان خدمت است و هدف همه این بوده که باری را از دوش مردم برداریم ، تصریح کرد: وقتی رقابت ها تمام می‌شود رفاقت‌ها آغاز می‌شود و تلاش همه ما این است که گره‌ای از مشکلات مردم باز کنیم. فضا نیز باید فضای همکاری و رفاقت‌ها باشد.

قالیباف در ادامه با اشاره به جلسه امروز خود با رئیس جمهور منتخب گفت: یکی از صحبت‌هایی که در جلسه با روحانی مطرح شد این بود که بنده برنامه خود را به طور کامل ارائه کنم و ایشان هم از آن استفاده خواهند کرد.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.