بزرگیان مرد سال نظام الکترونیکی شد

۲۴اردیبهشت،

در مراسم گشایش ششمین کنفرانس ملی نظام اداری الکترونیک، معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه و مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری به عنوان مرد سال نظام اداری الکترونیک کشور معرفی شد.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که دردانشگاه امیرکبیربرگزارشد، از «احمد بزرگیان» با اهدای لوح و تندیس ویژه تقدیر شد.
وی در این مراسم گفت: در حال حاضر کارتابل الکترونیکی دولت و شهروندان ایجاد شده است که با استفاده از این کارتابل شهروندان می توانند از خدمات سازمان و نهادهای دولتی بهره مند شوند. راه اندازی این کارتابل امکان نظارت مستقیم بر ارایه خدمات توسط سازمان های دولتی را فراهم می کند.
همزمان با گشایش ششمین کنفرانس ملی نظام اداری الکترونیکی «شبکه خبری دولت الکترونیک »(جی.ان.ان) با حضور جمعی از مسئولان و پژوهشگران در دانشگاه امیرکبیر رونمایی شد .
در این کنفرانس موضوعاتی همچون مدیریت منابع انسانی، امنیت اطلاعات، مدیریت فرایندهای سازمانی، هوش سازمانی، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت دانش در سازمان، مدیریت کیفیت خدمات الکترونیک ، دورکاری بر بستر فناوری اطلاعات و نظام اداری همراه بررسی می‌شود.
در این کنفرانس که به همت پژوهشکده سلامت الکترونیک دانشگاه صنعتی امیرکبیربرگزار می گردد ،مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، منابع انسانی، نوسازی و تحول اداری، آموزش و پژوهش، تدارکات و پشتیبانی، تشکیلات، برنامه ریزی و پدافند غیرعامل حضور دارند .
این کنفرانس تا ۲۶ اردیبهشت ماه در تهران ادامه دارد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.