بزرگ‌ترین تلویزیون جهان ۱۲ هزار یورو قیمت گذاری شد

۲۹خردادماه،

بزرگ‌ترین تلویزیون جهان برای فروش با قیمت ۱۲ هزار یورو معادل ۵۴ میلیون تومان در معرض دید اروپایی‌ها قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، این تلویزیون که ساخته شارپ سری Aquos و مدل LC90LE757 است، شش اینچ بزرگ‌تر از بزرگ‌ترین تلویزیونی بوده که تا حال حاضر در دنیا وجود داشته است.

پیش از این رکورد بزرگ‌ترین تلویزیون در دستان ال‌جی با محصولی ۸۴ اینچی بوده است اما با اقدام تازه شارپ تلویزیون ۹۰ اینچی نیز روانه بازارهای جهانی می‌شود.

نائب رئیس شارپ در این زمینه گفته است که این تلویزیون تجربه‌ای بی‌نظیر را در ذهن تماشاگران از خود بر جای می‌گذارد و با قابلیت‌های همه جانبه خود، تماشاگران را محو تصاویر می‌کند قابلیت گیرایی همه جانبه دارد به نوعی که تماشاگران اگر در فاصله ۳٫۵ متری از آن قرار بگیرند انتشار یافتن رنگ‌ها بهبیرون از صفحه نمایش را درک می‌کنند که قطعا برای آن‌ها باور نکردنی است.

قیمتی که برای این تلویزیون ۳D با ارتفاع ۱٫۲، طول ۲ متر و وزن ۶۴ کیلوگرم در نظر گرفته شده، ۱۲ هزار یورو (با فرض نرخ ۴۵۵۰) معادل ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد شد.
این تلویزیون یکی از گزینه‌های خوب برای قطعات نمایشی و عکس‌های متحرک است.

شارپ جزو معدود شرکت‌های شناخته شده‌ای در این حوزه است که تمرکز خود را بر روی تولید تلویزیون‌های بزرگ قرار داده و در حال گسترش بازار خود از آمریکا به اروپا است.

شارپ که به سبب کندی حرکتش هم‌سو با تکنولوژی، سال قبل سبب زیان‌دهی ۳٫۷ میلیارد یورویی شده بود در استراتژی تازهی که در نظر گرفته است، در نظر دارد تمرکز خود را بر تولید محصولات بزرگ قرار دهد تا بازار این بخش را اول از هر چیز رونق بخشد و بعد از آن خود را سرآمد سایرین در بخش معرفی کند.

قیمت‌گذاری که برای تلویزیون ۸۴ اینچی ال‌جی شده در حدود ۱۷ هزار یورو است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.