بزم خونین ۴ دوست در پارک

شوخی مستانه چهار دوست جوان با یک ناشناس، برای آنها گران تمام شد و پلیس را در تعقیب‌شان انداخت. ۴جوان مهاجم، از همان لحظه نخست درگیری در تعقیب مأموران قرار گرفتند و با وجود واکنش سریع پلیس، موفق به فرار شده بودند.

به گزارش ایران پرونده این دعوای خونین از زمانی در دستور رسیدگی قرار گرفت که این مردان جوان با ظاهری عجیب و در حال کتک زدن مردی، در دید مأموران گشت کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان قرار گرفت. ظهر ۲۰ شهریور ماه نیروهای پلیس در حال گشت زنی بودند که در محدوده پارک جانبازان، متوجه درگیری شدید بین ۵ مرد شدند. در همین حال مردان جوان که پیراهن به تن نداشتند، با دیدن مأموران پا به فرار گذاشتند و تنها یک مرد با لباس و سر خونی روی زمین جا ماند. مأموران با دیدن این صحنه خیلی زود دست به کار شده و با وجود سرعت عمل بالاموفق نشدند مردان خشن را دستگیر کنند. با هماهنگی انجام شده، نیروهای اورژانس هم در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند و مرد خون آلود را به بیمارستان هفتم تیر منتقل کردند. ساعتی بعد از این درگیری، با گزارش نیروهای گشت پرونده‌ای در خصوص این دعوای خیابانی در کلانتری تشکیل شد و تحقیقات ویژه برای ردیابی متهمان فراری در دستور کار مأموران قرار گرفت.
 
تحقیقات در بیمارستان

تنها یک روز بعد از این حادثه و در حالی که مرد جوان روی تخت بیمارستان در حال مداوا بود، پیگیری نیروهای کلانتری نشان داد مهاجمان چهار دوست بودند که با ریاست مرد جوانی به نام وحید، قبلاً نیز در محله اقدام به شرارت می‌کردند. محمد، مجروح ۲۰ساله این درگیری بود که بعد از بهبودی نسبی روی تخت بیمارستان تحت بازجویی قرار گرفت و ادعا کرد، روز حادثه به تنهایی در پارک نشسته بوده که طعمه شوخی چهار دوست مست می‌شود و با اعتراض به این وضع، هدف ضربات خشمگین آنها قرار می‌گیرد. سه‌روز بعد از این اتفاق و در حالی که تحقیقات برای دستگیری مردان فراری همچنان ادامه داشت، مأموران گشت کلانتری در خیابان رشیدی محله سیزده آبان به مردانی برخورد کردند که مشخصات آنها مطابق با متهمان فراری پرونده این درگیری بود. مردان موتور‌سوار با دیدن مأموران و در حالی که متوجه دستور ایست آنها شده بودند، بی‌اعتنا به راهشان ادامه دادند و بعد از تعقیب و گریز چند دقیقه‌ای، یکی از مردان خشن در حاشیه خاکی یک خیابان به دام نیروهای گشت افتاد.

امیر، مرد جوانی بود که با دست و پای زخمی به پایگاه پلیس انتقال یافت و بعد از تکمیل پرونده در شعبه هفتم دادسرای شهرری حاضر شد. مرد جوان در جریان بازجویی‌ها با انکار هرگونه درگیری با محمد، به بازپرس دانشورگفت: «روز حادثه من تنها همراه وحید و رضا بودم و وقتی هم درگیری پیش آمد، بدون این‌که دخالتی داشته باشم، گوشه‌ای ایستادم. وحید آن روز حال خوبی نداشت و با یک شوخی نا بجا در پارک این مخمصه را درست کرد و بعد هم خودش به تنهایی با شکستن شیشه قلیان به جان پسر جوان افتاد.» با توجه به این اظهارات و با دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری محمد تا تکمیل تحقیقات راهی زندان شد و مشخصات دو دوست شرورش برای ردیابی‌های ویژه در اختیار همه نیروهای گشت قرار گرفت.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.