بزم شبکه «من و تو» در عزای خون خدا

۰۷م آذر ،

همزمان با فرا رسیدن ماه حزن و اندوه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، محرم؛ هر چه هست و هر که هست قلب‌ها مغلوب حزنی عالم‌گیر می‌شود. هندو، مسیحی و هر غیر مسلمان دیگری که فقط یک بار عزای سید الشهدا(ع) را به چشم دیده باشد؛ می‌داند که دور از انسانیت و شرف و آزادگی است که در آن ایام شور و نشاط برای عزاداران برپا کند!

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، امسال و در ایام دهه اول محرم که ماه غرورآفرینی و عزتمندی شیعیان و آزادگان جهان است، شبکه بهایی مسلک «من و تو» با پخش مراسمات رقص و پایکوبی و میگساری سعی در لجن‌پراکنی به عزاداران و اصل واقعه مصیبت بار عاشورای حسین(ع) داشت. با توجه به مدعای مسئولان و صاحبان این شبکه آنها سعی دارند ضمن تخریب چهره و وجهه سبک زندگی اسلامی و ایرانی، یک الگوی سکولار و لاقید را به مخاطبان خود که عمدتاً ایرانی می باشند ارائه کنند. در مرام و مسلک نحله‌های مذهبی، اعم از منحرف و غیر‌منحرف، کمتر فرقه‌ای را می‌توان مانند بهایی‌ها و وهابی‌ها پیدا کرد که برای تأیید خودشان دست به نفی و تخریب چهره دیگر مذاهب بزنند.
در این مراسم که از شبکه «من و تو» و در ایام دهه اول محرم پخش شد، ضمن ترویج و تسری سبک ازدواج غربی، پایکوبی و رقص چاشنی این برنامه در حالی برای به طور مثالً مخاطب ایرانی پخش شد که سراسر ایران عزادار و معزای عزیز فاطمه(س) بود.
هر‌چند غیرت ایرانی و اسلامی مردم متدین و امام حسینی کشورمان در تنافر آشکار با اینگونه رجاله‌بازی‌های بهاییان است، اما این شیطانک‌های ملون در مقام مقایسه با دیگر شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی، گوی ضلالت و خباثت را در این زمینه ربوده‌اند. هر چند از قدما نقل است که «سگ زرد برادر شغال است» اما بسیاری از این شبکه‌های معاند حداقل به منظور عوامفریبی و سیاست رسانه‌ای گول زننده اربابانشان هم که شده هرگز چنین اقدامات توهین‌آمیزی را انجام نمی‌دهند. اما نکته مهم و قابل اعتنا در چنین اتفاقاتی برای برخی مخاطبان داخلی اینگونه شبکه‌های منحرف و ضاله این است که در ایام و احوالی که همه دوستداران و دلدادگان اباعبدالله الحسین(ع) چه مسلمان و چه غیر‌مسلمان، در عزای شهادت بهترین خلق گریان و محزون می باشند، متولیان این گونه شبکه‌ها به مخاطبانشان همچون مجلس یزید شادی و رقص و شراب توصیه می‌کنند.
شاید اگر در داخل کشور کسی به اینگونه شبکه‌ها متعرض بشود، به دلیل داخل نظام بودن یا با آوردن هزار راه و بیراه سعی در تخطئه آن گفتار می‌شود، اما زمانی که شبکه «من و تو» بدون هیچ ابا و پروایی سعی می‌کند به باورها و احساسات مذهبی میلیون‌ها عاشق و دلباخته امام حسین(ع)در سراسر دنیا توهین کند، هیچ نیازی به روشنگری و آوردن دلیل برای مضرات اینگونه شبکه‌ها نخواهد بود. چرا که حماقت و شقاوت اینان «أظهر من الشمس فی أوسط السماء» است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.