«بزن بریم سینما» استفاده از سکانس‌های برتر است نه انیمیشن کامل آنها

بهرام عظیمی عنوان کرد:

سینماپرس-گروه سینما/ بهرام عظیمی از بخشی از سکانس فیلم های برتر سینمای ایران به صورت انیمیشن در جدیدترین پروژه خود استفاده می کند.

بهرام عظیمی انیماتور در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر مشغول کار برروی یک مجموعه انیمیشن کوتاه با زمان بین یک تا دو دقیقه هستم که هر کدام این بخش ها در رابطه با ایجاد فرهنگ تماشای فیلم در سینما است.

وی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مخاطبان سینما برای تماشای فیلم های سینمایی دیگر به سالن های سینما نرفته و در انتظار انتشار CD این فیلم ها هستند، این مجموعه انیمیشن تلاش می کند تا به مردم بگوید که تماشای فیلم در سالن های سینما بسیار متفاوت است.

عظیمی ادامه داد: در هر کدام از این انیمیشن ها کارکترهای داستان به سینما می روند، در این بخش از بخش های کوتاه فیلم های مطرح سینمای ایران به صورت انیمیشن استفاده خواهم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این مجموعه انیمیشن است، نمی خواستیم خود فیلم های مورد نظر را استفاده کنیم، به همین دلیل بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه از بخش های ماندگار فیلم را به صورت انیمیشن اما با صدای اصلی فیلم طراحی کردیم، از بین فیلم هایی که تا امروز کار انیمیشن آن را به پایان رساندیم به می توان به «مادر» ساخته مرحوم علی حاتمی، «آژانس شیشه ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و فیلم «مسافران مهتاب» به کارگردانی مهدی فخیم زاده اشاره کرد.

کارگردان انیمیشن تهران ۱۵۰۰ گفت: برای پایان این مجموعه باید از یک سری فیلم های دیگر نیز استفاده کنیم، که نام فیلم ها هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۷۷۳


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.