بزودی، تحویل مسکن مهر اصفهان

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش نوساز به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمود محمودزاده – مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان – اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک همزمان با دور چهارم سفر هیات دولت به استان اصفهان، بیش از ۳۶ هزار واحد مسکن مهر این استان افتتاح و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی سهم استان اصفهان در ساخت مسکن مهر را ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ واحد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۷۴ هزار واحد آن مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، تعداد۳۰ هزار واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، تعداد ۴۸ هزار واحد مربوط به شهرهای تازه و مابقی در بافت فرسوده در حال ساخت است که تاکنون در سه مرحله بیش از ۷۳ هزار واحد آن مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان با اشاره به افتتاح مرحله چهارم مسکن مهر در این استان، افزود: در مجموع افتتاحیه‌های این استان در بخش مسکن مهر به ۱۰۹ هزار واحد خواهد رسید که نشانگر تحقق ۷۰ درصدی برنامه تامین مسکن مهر استان اصفهان است.

محمودزاده به تاثیر پروژه ساخت مسکن مهر در اشتغال‌زایی اشاره کرد و ادامه داد: در راستای ساخت پروژه عظیم مسکن مهر تاکنون بیش از ۲۴۵ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی مجموع اعتبار تسهیلات مسکن مهر را در بخش شهری ۳۵ هزار میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: با آورده بیش از ۳۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال متقاضیان در مجموع ۷۰ هزار میلیارد ریال ارزش سرمایه‌گذاری پروژه‌های مسکن مهر استان اصفهان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز امیدواری کرد که تعداد ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد باقیمانده تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری برسد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.