بزودی قیمت سکه کاهش می‌یابد

۳۱اردیبهشت،

بینا- رییس کل بانک مرکزی با اشاره به تغییرات مربوط به نرخ سکه در بازار آزاد، گفت: تبلیغات روانی که در ارتباط با قیمت سکه مطرح می گردد، مقطعی است و در طولانی مدت این تبلیغات اثری نخواهد داشت.
محمود بهمنی’ روز چهارشنبه پس از پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا فشار تبلیغات روانی دربارهٔ قیمت سکه در بازار داخلی بسیار است؟،این مطلب را بیان کرد.
بهمنی افزود: شاید این مساله در کوتاه مدت اثر گذار باشد اما پایگاه اینترنتی‌هایی که بعضی اشخاص برای تغییر قمیت سکه در کشور راه می اندازند ملاک نیست.
رییس کل بانک مرکزی تصریح کرد: به زودی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار سکه خواهیم بود و امیدواریم با سازو کارهای اندیشیده شده، این قیمت ها به حالت اول بازگردد.
بهمنی با بیان این که مردم از امروز چهارشنبه می توانند با مراجعه به شعب، سکه ها پیش فروش شده خود را دریافت کنند، اظهارداشت: اشخاصی که فکر می کنند متضرر می شوند، می تواند وجه خود را به صورت نقدی دریافت کنند.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که، چه ساز و کاری برای بخشش معوقات تولید کنندگان بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی اندیشیده شده است؟، گفت: در قبل ساز و کارهای لازم را از طریق هیات مدیره بانک ها اندیشیده‌ایم و تولیدکنندگانی که استحقاق دارند به آنها کمک خواهیم کرد؛ البته باید به طور فردی شرایط آنها بررسی شود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.