بستری رایگان بازنشستگان در بیمارستان ها

۶ م دیماه ،

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بازنشستگان با اجرای طرح بیمه طلایی بازنشستگان، بدون پرداخت وجه در بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد با سازمان بیمه‌گر تحت مداوا قرار می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان:  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:بازنشستگان با اجرای طرح بیمه طلایی بازنشستگان، بدون پرداخت وجه در بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد با سازمان بیمه‌گر تحت مداوا قرار می‌گیرند.

عبدالرضا شیخ‌الاسلامی افزود:اختصاص یک صد میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح حمایتی بیمه طلایی بازنشستگان نشان از توجه ویژه دولت به ارایه طر‌ح‌های حمایتی دارد.

وی افزود:برنامه‌های اجرایی این طرح حمایتی در صندوق بازنشستگی کشوری به نحوی طراحی شده که بازنشستگان بدون پرداخت وجه و به خصوص بدون انجام مراحل اداری در بیمارستان‌ها و مراکز طرف قرارداد با سازمان بیمه گر تحت درمان قرار می‌گیرند.

شیخ الاسلامی به افزایش سهم اعتبارات خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان اشاره و تصریح کرد:دولت به منظور رفاه حال بازنشستگان به عنوان قشری که سالها زحمت کشیده و هم اکنون باید مورد حمایت‌های دولت قرار گیرند، با اجرای طرح بیمه طلایی در راستای کاهش هزینه‌های درمانی و ارتقای خدمت رسانی پزشکی به این اشخاص اقدام کرده است.

اجرای این بسته حمایتی از نهم دی ماه در سراسر کشور آغاز می‌شود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.