بسته محلات منطقه ۱۳ تدوین شد

در راستای رسیدگی به مطالبات شهروندان صورت گرفت؛

در راستای رشد و بالندگی محلات و دستیابی به اهداف کلان مدیریت شهری در محله محوری ، بسته محلات منطقه طی سه ماهه اول سال جاری تدوین شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس مداحی، شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به  اینکه بسته  محلات منطقه شامل  ویژگی ها ، سرانه هاو برنامه های عملیاتی هر محله است
 گفت : با  تهیه و تدوین بسته محلات ، ظرفیت محلات شناسایی و در راستای رشد و بالندگی محلات گام های اساسی برداشته می شود. وی افزود : از آنجا که شورایاران نقش اساسی  در انعکاس نیاز مندی ها محلات و در خواست های شهروندان  دارند از نظرات ان ها در تهیه برنامه اجرایی بهره گیری شد .ضمن اینکه  طی تعاملات شورایاران  با مسئولان شهرداری همواره از پیشنهادات آن ها در طرح ها و برنامه های سالیانه استفاده می شود.
به گفته وی پس از طی مراحلی برنامه عملیاتی هر یک از حوزه ها ی شهرداری جمع آوری شد که از این پس فعالیت های شهرداری در محلات سیزده گانه  بر اساس آن شکل گرفته و اجرا می شود.
 پیمان آل ابراهیم از طرح شهرداری برای کنترل و نظارت بر اجرایی سند توسعه محلات خبر داد و اظهار داشت : با توجه به مشخص بودن زمانبندی اجرای پروژه ها  در سند توسعه محلات  ، پیشرفت  کار سنجیده و بدین واسطه بسته محلا ت  منطقه  ضمانت اجرایی خواهد داشت. حتی برای رسیدگی بیشتر ، بازدید های کنترلی نیز در نظر گرفته شده است.  وی خاطر نشان کرد :  رویکرد محله محوری  در فعالیت های شهرداری  و توجه به مدیریت مشارکتی و مشارکت شهروندان در اداره منطقه ، از جمله مواردی هستند که با تدوین بسته محلات  در منطقه محقق خواهدشد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.