بسته های نمایشگاهی برای سالگرد ارتحال امام (ره) به استانها ارسال شد

‘سید محمد ابوطالبی’ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در مورد برنامه های این موسسه برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تهران و شهرستانها گفت: بسته‌های فرهنگی نمایشگاهی برای استانها ، مراکز دانشجویی و ادارات در خواست کننده در قالب بسته‌های عمومی، دانش آموزی و تخصصی ( حوزه های علمیه ) پیش بینی و ارسال شده است.

وی افزود: این بسته ها شامل آثار قلمی حضرت امام خمینی (ره) ، پوستر و کتابهای منتشره در مورد ایشان است که با تخفیف ۲۰ درصدی به ۲۰۰ مجموعه درخواست کننده در استانها ارسال شد.

به گفته ابوطالبی ، در همین راستا دومین جشنواره بر آستان آفتاب از روز دوشنبه در برج میلاد برگزار شده است ، در حاشیه این جشنواره، سه نمایشگاه کتاب در بخش عمومی ، کودک و نوجوان و بین الملل در حال برگزاری است.

در بخش بین الملل این موسسه با حدود ۳۰۰ عنوان کتاب به ۲۷ زبان زنده دنیا آثار حضرت امام و عناوینی مرتبط با ایشان را عرضه کرده است، در بخش عمومی ۵۰۰ عنوان کتاب و در بخش کودک ونوجوان نیز ۶۰ کتاب در رابطه با حضرت امام (ره) و با تخفیف ۲۰ درصدی به مخاطبان عرضه می شود.

وی افزود: همچنین گالری تصاویر حضرت امام (ره) ، نقاشی ها و خط- نقاشی‌هایی که به ستاد جماران اهدا شده در این مجموع برپاست ،این نمایشگاه تا ۱۵ خرداد و از ۹ صبح تا ۸ شب پذیرای علاقمندان است.

فراهنگ **۱۶۳۰**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۸۳۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.