بسیاری از مردم انگلیس با تدابیر امنیتی پلیسی در خلال رقابت المپیک مخالفند

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی /۰۲/۱۷
۰۰:۵۴:۴۳٫۲۲
پلیس انگلیس برای حفظ امنیت رقابت های ورزشی المپیک تدابیر پیچیده اتخاذ کرده است که با مخالفت تعداد زیادی از مردم این کشور روبرو شده است.
به گزارش شبکه TV5 فرانسه، همزمان با نزدیک شدن به رقابت المپیک لندن، پلیس انگلیس روز به روز خود را برای تهدیدهای احتمالی آماده تر می کند.
پارک «بلک ایس» یکی از مکان هایی است که ارتش انگلیس با استقرار موشک های زمین به هوا در آنجا، هرگونه تهدید گروه های تروریستی را خنثی می کند.
«استوارت آتر» یکی از مسئولان تیم امنیت بازی ها المپیک در این باره می گوید: بزرگترین تهدید حمله تروریست ها در خلال بازی های المپیک لندن است مانند آنچه که یازدهم سپتامبر دو هزار و یک میلادی در نیویورک شاهد آن بودیم.
وی افزود: آنچه که برای ما مهم است افزایش سطح امنیت رقابت های المپیک و رویارویی با هرگونه خطرات احتمالی تروریستی است.
در این گزارش آمده است: در روزهای گذشته نیز نیروی هوایی ارتش انگلیس اقدام به برگزاری تمرین های متعددی در زمینه مقابله با هرگونه خطر هوایی احتمالی کرده است.
در همین ارتباط، پلیس انگلیس اقدام به استقرار موشک های زمین به هوا بر بام برخی منازل لندن کرده است.
یکی از ساکنان لندن در این باره می گوید: در نامه ای به من اطلاع داده شد که منزلم در خلال رقابت های المپیک در اختیار نیروهای نظامی است.
این در حالیست که ساکنان برخی مناطق لندن با هم متحد شده و با این موضوع که منازل خود را در اختیار نظامیان قرار دهند، مخالفت کرده اند.
یکی از ساکنان لندن می گوید: بازی های المپیک یک موضوع بین المللی و کاملا ورزشی است و اینکه ما منازلمان را در زمان این رقابت ها در اختیار نیروهای نظامی قرار دهیم کاملا غیرعادی به نظر می رسد.
برخی از انگلیسی ها نیز موضوع استقرار نظامیان در منزلشان و نصب موشک های زمین به هوا در پشت بام های منازل را به سخره گرفته اند.
۰۰:۵۶:۲۸٫۱۶

IRIBNews RSS EconomicNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.