بسیاری از کارگزاران نظام دل در گرو الگوهای غربی دارند

۱۴اردیبهشت،

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از کارگزاران نظام دل در گرو الگوهای غربی دارند و این همان است که ما را به ناکجا آباد می‌برد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، علیرضا زاکانی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله مصباح یزدی که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: آنچنان که دشمنان ما نگاه تهدیدی به انتخابات دارند ما نگاه فرصتی باید به انتخابات داشته باشیم.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری را می‌شود به عرصه‌ای تبدیل کرد که در مقام عمل، افق‌های بسیار جدی را برای رسیدن به اهداف انقلاب فراهم کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: انتخابات ریاست جمهوری را موثرترین انتخابات می‌دانیم که در صورت توفیق تا پایین‌ترین سطح جامعه دستخوش تغییرات خواهد شد.

وی ابراز داشت: دغدغه اصلی ما این بود که انقلاب اهدافی دارد و امروز بیش از قبل که برای حفظ اصل انقلاب ضرورت داشت در صحنه باشیم، ضرورت دارد که تلاش کنیم اهداف انقلاب محقق شود و اسلام ناب در جامعه تجلی یابد. جامعه‌ای که برخوردار از ارزش‌های اسلامی است باید در ابعاد مختلف متجلی شود.

زاکانی ادامه داد: برای رسیدن به چنین جامعه‌ای نیاز به نقشه راه از جنس انقلاب اسلامی و اسلام ناب برگرفته از فرمایشات رهبری و بزرگان داریم و این خلأ جدی و اولی است که مسئولان کمتر دغدغه آن را دارند به همین سبب گفتمان ما گفتمان پیشرفت اسلامی در مقابل گفتمان توسعه غربی است.

وی با اذعان به اینکه بسیاری از کارگزاران نظام دل در گرو همان الگوها دارند، گفت: این همان مسیری است که ما را به ناکجا آباد می‌برد و اولین ضرورتی که دیده می‌شود یک نقشه راه درست مبتنی بر معارف دین برای رسیدن به اهداف انقلاب است که برای تولید آن حتما ده‌ها سال تلاش حوزه و دانشگاه خاصه دین شناسان را می‌خواهد اما امروز با منظومه فکری امام و رهبری و بزرگان مواجه هستیم که برای ما راهگشاست و در کنار آن ۳۴ سال تجربه و کارهای کارشناسی را داریم که در خدمت فکر و اندیشه می‌گیریم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری دومین ضرورت را مسئله تجلی تفکر انقلابی در کشور دانست و افزود: این بحث که روز به روز کمرنگ شده است را باید پررنگ کنیم که اگر اینطور شد نگاه به رهبری تغییر خواهد کرد و مردم برای حضور در صحنه دعوت شده و با بازوان پرتوان آنها مشکلات را حل می‌کنیم.

وی تاکید کرد: باید شعارهای انقلاب را سر دست گرفته و در صحنه حاضر بود و گفتمان انقلاب را مطرح کرد و معتقدیم این اقدام تاثیر جدی خواهد گذاشت.

زاکانی ادامه داد: با یک نگاه امیدوارانه به آینده، راه حلی از جنس راه حل‌های بومی برای حل مشکلات داریم که به خوبی روی آنها کار شده است تا در صورت توفیق دوستی‌های جدی مقابل دوستان داشته باشیم و شرایط را به سمتی ببریم که آنچه انقلاب اسلامی از ما می‌خواهد در مقام عمل دنبال کنیم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.