بسیج با وزیر پیشنهادی بهداشت دولت یازدهم موافق است

فروردین ۱۴۰۳

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بسیج نسبت به وزیر پیشنهادی بهداشت نظر مثبت دارد و امیدواریم با چینش خوب مدیریتی، تیم کاری و کارشناسی مناسب، بتواند معضلات و مشکلات حل نشده نظام سلامت را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، محمد رئیس‌زاده در مورد وزیر پیشنهادی بهداشت در دولت یازدهم گفت: از زمانی که دکتر هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت مطرح شده است بررسی جامع،درباره او انجام گرفت و سوابق کاری وی نیز بررسی دقیق شد.

وی ادامه داد: در نهایت وزیر پیشنهادی بهداشت با حضور در سازمان بسیج جامعه پزشکی و در جمع شورای مرکزی این سازمان جلسه‌ای را برگزار کرد، نظرات او مطرح شد و دربارهٔ معضلات کلان نظام سلامت با او بحث و گفت‌وگو شد.

وی افزود: در مجموع سازمان بسیج جامعه پزشکی نسبت به وزیر پیشنهادی بهداشت نظر مثبت دارد و با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی او و تجاربی که در این حوزه کسب کرده است امیدواریم اقدامات مؤثر و خوبی انجام شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن ابراز امیدواری نسبت به کسب رأی اعتماد قابل اتکاء از مجلس ادامه داد: امیدواریم با چینش خوب مدیریتی، تیم کاری و کارشناسی بتواند معضلات و مشکلات حل نشده نظام سلامت را برطرف کند.

رئیس‌زاده افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی با تمام توان و ظرفیتی که در تمام کشور دارد و به مسائل کارشناسی این حوزه اشراف دارد در خدمت وزیر پیشنهادی و تیم او خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.