بسیج جامعه زنان کشور در جشنواره فیلم فجر حضور می‌یابد

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور می‌یابد.

به گزارش هنرآنلاین، سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور می‌یابد.

روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: سازمان بسیج جامعه زنان کشور آمادگی خود را برای حضور در بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام کرده است و قرار است بهترین فیلم‌های سینمایی را از نگان این سازمان برگزیند.

بر اساس گزارش، این سازمان هفت نفر را به عنوان اعضای هیئت داوری خود به دفتر جشنواره فیلم فجر معرفی کرده است: عاطفه سمایی، فاطمه نمازدوست، صدیق کاتبی، هاله اسماعیل نژاد، پروین صفایی، معصومه حامدی و ورونیک ماری گزیلن ویس.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فجر، به منظور توسعه تعامل سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی با هنر، صنعت سینما و هنرمندان فعال در این حوزه، هر ساله بخش «تجلی اراده ملی» را با مشارکت دستگاه‌های مربوطه و از طریق اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به سینماگران و فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره برگزار می‌کند.

گفتنی است سازمان سینمایی کشور، مقارن با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را در قالب مسابقه سینمای ایران و جهان از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه به دبیری محمدرضا عباسیان برگزار می‏ نماید.

پایان پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.