بسیج دانشجویی، قطع شبکه‌های ایران از ماهواره هاتبرد را محکوم کرد

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران با صدور بیانیه ای قطع پخش ماهواره ای شبکه های رادیو- تلویزیونی جمهوری اسلامی را از ماهواره هاتبرد محکوم کردند.

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه بزرگ تهران با صدور بیانیه‌ای، قطع پخش ماهواره‌ای شبکه‌های رادیو – تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره هاتبرد توسط شرکت یوتلست را محکوم کرد.

به گزارش هنرآنلاین، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه در جهان امروز با آن روبرو هستیم، ظلم و فساد آشکار قدرتمندان زورگو و مستبدی است که آگاهی اذهان عمومی را مانع پیشبرد اهداف ددمنشانه و غیرانسانی خود دانسته و با سرپوش گذاشتن بر واقعیت ها،صحنه ای غیر واقعی و مطابق با خواست و اراده خود از حوادث و اتفاقات مناطق مختلف جهان منعکس می‌کنند.

سلطه گران مستکبر غربی همواره با سوء استفاده از ابزار رسانه در پی کسب منافع و مطامع حیوانی خود بوده و هیچ حد و مرزی در رفتار غیرانسانی و تمامیت خواه خود نمی شناسند. در این شرایط اگر ملتی هوشیار و آگاه به دنبال آگاهی بخشی عمومی باشد، توسط قدرتهای مستکبر و بطور همه جانبه سرکوب خواهد شد.

این بار نیز دولت فرانسه در اقدامی خصمانه و از سر درماندگی علی‌رغم تبلیغات کاذب خود در دفاع از جریان آزاد اطلاع‌رسانی، اقدام به توقف پخش شبکه‌های بین‌المللی العالم، پرس‌تی‌وی، الکوثر، شبکه خبر، سحر ۱ و ۲، جام‌جم ۱ و ۲ و شبکه‌ قرآن از طریق ماهواره هاتبرد کرده است. این اقدام غیرقانونی که گواه آشکار دشمنی و کینه‌ دیرینه لابی‌های صهیونیستی و غرب با ملت بزرگ ایران است بی‌هیچ پشتوانه منطقی و حقوقی و برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی و جهانی صورت می‌گیرد.

ما دانشجویان ضمن محکوم کردن این حرکت مخالف آزادی بیان و اندیشه اعلام می داریم که بدون شک این اقدام جریان استکبار همانند سایر اقدامات کور سال‌های گذشته دوام نخواهد داشت و روزی فرا خواهد رسید که تمام انسانها، عادلانه از حقوق بشری – که حداقل آن آگاهی است – بهره مند خواهند شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های امیرکبیر، تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، امام صادق (ع)، علامه طباطبایی و شهید بهشتی


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.