بسیج در انتخابات به هیچ وجه از کاندیدایی خاص حمایت نمی‌کند

۱فروردین ۱۳،

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به این‌که سپاه و بسیج از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کنند، گفت: وظیفه بسیج ایجاد شور و نشاط در جامعه است و به هیچ وجه از یک کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به اظهارات بعضی اشخاص که از انتخابات به عنوان تهدیدی علیه نظام اسلامی یاد می کنند، افزود: این که عده‌ای می‌گویند در انتخابات آینده تهدیداتی علیه انقلاب و نظام وجود دارد، درست نیست و ما عرصه انتخابات را یک فرصت برای نظام می دانیم که در آن مردم آزادانه برای ۴ سال دیگر مدیریت اجرایی کشور را به کاندیدای مورد نظرشان می سپارند.

تویسرکانی همچنین تاکید کرد: عده‌ای در رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا پای بسیج و سپاه را به انتخابات وارد کنند در حالی که سپاه و بسیج در همه انتخابات برای برقراری امنیت و آرامش حضور فعال داشته و در کنار نیروی انتظامی این امنیت را برقرار کرده است و این به معنای دخالت در انتخابات برای طرفداری از فرد خاصی نیست.

وی تاکید کرد: بسیج مدافع اصولگرایی است و به دفاع از این گفتمان افتخار دارد چون گفتمان اصولگرایی همان گفتمان امام و رهبری است.

وی همچنین افزود :اگر ما می گوییم از گفتمان اصولگرایی دفاع می کنیم، بدین معنا نیست که بخواهیم از فردی اصولگرا حمایت کنیم ،بلکه بسیج و سپاه گفتمان امام و رهبری را در بین آحاد جامعه تبیین می کنند و تمام ظرفیت خود برای روشنگری فضای جامعه و معیارهای انقلاب و نظام را به کار خواهیم گرفت .

تویسرکانی که در آخرین جلسه اخوت کارکنان نمایندگی ولی فقیه در بسیج سخن می‌گفت، تصریح کرد: بسیج معتقد است چتر ولایت و رهبری به یک جریان یا سلیقه خاصی محدود نمی شود و هر کس در پی محدود کردن آن باشد به نظام و رهبری جفا کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.