بسیج رکن مهم در استقامت ملی کشور است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

لاریجانی در گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج:

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بسیج یک رکن مهم در استقامت ملی کشور است گفت: این نهاد در بخش‌های مختلف کشور نفوذ کرده و باید حضورش در صحنه بین‌المللی منعکس شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج که امروز (سه شنبه ۱۱ شهریور) در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج برگزار شد، با بیان این که باید پذیرفت بسیج یک حرکت منحصر به فرد در امت اسلامی است افزود: بسیج در شرایط امروز یک رکن مهم استقامت ملی‌ ماست و بدون آن هیمنه انقلاب اسلامی ظهور نمی‌کرد.  

 
رئیس مجلس تاکید کرد: امروزه در کشورهای منطقه قلیانی به وجود آمده است، اما در کشور ایران سکون و آرامش حکم‌فرماست و دلیل آن حضور بسیج در کشور است.
 
وی اضافه کرد: این یک واقعیت است که بسیج یک رکن مهم در استقامت ملی کشورمان است و در بخش‌های مختلف نفوذ کرده و باید این پدیده بزرگ منعکس شود و این حضور اخلاصی باید در همه ابعاد نشان داده شود.  
 
لاریجانی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی حرکت‌های بسیج از سوی سازمان بسیج سازندگی شروع شد و با حرکت مردمی، خودجوش ادامه پیدا کرد.
 
لاریجانی با بیان این که مردم به صورت هماهنگ برای کمک به روستاهای محروم تلاش می‌کردند گفت: امام(ره) جریان بسیج را به عنوان حرکت مهم در بطن جامعه بیان کرد و مسئله مهم در آن زمان دفاع مقدس شد.
 
وی با اشاره به دوران فرماندهی بنی‌صدر گفت: در زمان وی همواره مانع حضور بسیجیان در صحنه بود و هنگامی که از سمتش عزل شد فضا برای حضور بسیجیان در جبهه‌ها فراهم گردید و در فاصله‌ای حصر آبادان شکسته شد و مقدمه‌ای برای فتوح مناطق دیگر جنوب کشور گردید.

این خبر تکمیل می‌شود…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.